نصب مخازن شن و نمک در معابر منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران منطقه برای مقابله با شرایط ناشی از تغییرات جوی، بارش‌های سیلابی، رخدادها و حوادث احتمالی خبر داد و گفت: به‌منظور جلوگیری از لغزندگی شبکه معابر هنگام بارش برف و باران مخازن شن و نمک در نقاط حادثه‌خیز این منطقه جانمایی شد.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: با توجه به برودت هوا، کاهش دما و احتمال یخبندان با پیگیری معاونت خدمات شهری منطقه به منظور جلوگیری از لغزندگی شبکه معابر هنگام بارش برف و باران مخازن شن و نمک در نقاط حادثه‌خیز منطقه جانمایی شد.

وی افزود: این مخازن با هدف تسهیل در دسترسی شهروندان و کارگران خدمات شهری برای پیشگیری از یخ‌زدگی معابر در مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از بارش‌های جوی در روگذرها، معابر پرتردد و اتوبان شهید خرازی حدفاصل کهندژ تا پل مطهری نصب شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به فرارسیدن فصل سرد سال از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران منطقه برای مقابله با شرایط ناشی از تغییرات جوی، بارش‌های سیلابی، رخدادها و حوادث احتمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان اکیپ پایش خطرات ناشی از یخبندان به صورت روزانه از این مخازن بازدید می‌کنند و عوامل اجرایی ثابت و توجیه شده در محل‌های مستعد بحران و آب‌گرفتگی مستقر هستند تا نسبت به رفع و کاهش مشکلات اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امکانات و تدابیر به منظور مقابله با یخ‌زدگی، آب‌گرفتگی و برف‌گرفتگی معابر در سطح منطقه اندیشیده شده است.

کد خبر 628755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.