هشدار شورای شهر کولچستر مبنی بر فشارهای مالی بی‌سابقه

شورای شهر کولچستر، واقع در جنوب شرقی انگلستان، نسبت به ضرورت این نهاد برای اتخاذ «تصمیمات سخت» در مواجهه با فشارهای مالی بی‌سابقه هشدار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر کولچستر اعلام کرد که با یک شکاف بودجه سالانه ۴۵۰ هزار پوند و کسری بیش از پنج میلیون پوندی مواجه است که دلیل آن تا حدی بحران هزینه زندگی به‌شمار می‌رود. شورا کاهش این شکاف را دردناک توصیف کرد، چراکه ساکنان را با فشارهای مالی بی‌سابقه ناشی از تورم، کاهش بودجه و همه‌گیری مواجه می‌کند.

رئیس شورای شهر کولچستر ضمن اشاره به ضرورت اتخاذ تصمیم‌های سخت در پی مارپیچ تورم، بهبودی پس از همه‌گیری کرونا و ۱۲ سال ریاضت اقتصادی اخیر، از افزایش هزینه‌های محلی به‌دنبال تورم و استفاده ۱.۷ میلیون پوندی از ذخایر مرجع خبر داد و تأکید کرد که شوراها در سراسر کشور به کمک دولت نیاز دارند وگرنه با ورشکستگی مواجه خواهند شد.

هشدار شورای شهر کولچستر مبنی بر فشارهای مالی بی‌سابقه

رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد که کولچستر راهی پیدا خواهد کرد، اما مسئله این است که شورا باید شکاف بودجه بیش از پنج میلیون پوند در سال را پر کند. وی این امر را دردناک توصیف کرد، چراکه مستلزم کاهش هزینه و افزایش درآمد است؛ آن هم در شرایطی که شورای شهر به‌دنبال دستیابی به راه‌هایی برای ایجاد ثبات مالی و حصول اطمینان از این است که کولچستر از خدماتی به‌روز برای شهری مدرن برخوردار باشد.

شورای شهر کولچستر تأکید کرد که احزاب مختلف این نهاد وظیفه دشواری در ایجاد تعادل میان درآمدها و افزایش هزینه‌ها دارند به‌ویژه که این فشارهای تورمی برای این نسل از تصمیم‌گیرندگان دولت محلی ناشناخته است و سراسر شهر در انتظار پیشنهادی هستند که مدیریت شورای شهر فعلی ارائه خواهد داد.

شورا تصریح کرد که متعادل کردن بودجه تنها کاری نیست که باید در این نهاد صورت پذیرد و مقامات محلی کولچستر در حال بازنگری همه‌جانبه در تمام مناطق شورا هستند و تلاش می‌کنند به هدف ارائه خدمات مدرن برای یک شهر مدرن با بهترین هزینه برای ساکنان جامه عمل بپوشانند.

هشدار شورای شهر کولچستر مبنی بر فشارهای مالی بی‌سابقه

شورای شهر کولچستر به این ترتیب به‌دنبال ارائه بعضی از خدمات خود به روشی متفاوت است و با جوامع و ساکنان خود برای طراحی مشترک ارائه خدمات در یک محیط اجتماعی تلاش می‌کند که در آن ساکنان کولچستر، خود وظیفه هدایت خدمات مورد نیاز شهر و نحوه ارائه آن‌ها را بر عهده می‌گیرند.

شورا خاطرنشان کرد که شهر در ماه‌های آینده، شاهد تحولات بیشتری خواهد بود که مزایای متعددی را به همراه دارد. این تحولات نحوه ارائه خدمات و شیوه‌های کاری کارکنان را تغییر می‌دهد اما در نهایت کولچستر را در یک پایه مالی مطمئن برای چند سال آینده قرار خواهد داد.

کد خبر 628693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.