سیستم حمل‌ونقل عمومی زنجان هوشمند می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هوشمندسازی سیستم حمل‌ونقل عمومی این شهر تا پایان بهمن‌ماه سال‌ جاری انجام می‌شود.

مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهر زنجان اظهار کرد: تا هفته آینده ۱۲ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهری اضافه می‌شود.

وی گفت: سامانه هوشمند حمل‌نقل برای پرداخت‌های الکترونیکی بلیت، کنترل و پایش اتوبوس‌ها، زمان‌بندی سفر، دریافت گزارش‌های مدیریتی آنلاین از عملکرد اتوبوس‌ها و خطوط انجام می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها در صف اول روبه‌رو شدن با مشکلات مردم هستند، اضافه کرد: مدیریت شهری با عزم راسخ پیگیر مطالبات و خدمت‌رسانی برای رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نخستین مجمع شورای رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب با هدف بررسی دغدغه‌های مشترک بین شهرهای مراکز استان‌های برگزار شد، اضافه کرد: همکاری بین شهرداری‌ها فرصت خوبی برای انتقال تجارب است و مراکز استان‌های شمال‌غرب می‌توانند در حل ریشه‌ای مسائل کمک کنند.

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه بهینه‌سازی طرح‌های تفصیلی در شهرها، نیازمند اعتبارات بازآفرینی و همراهی و همکاری دولت است، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری جمعی معضلات شهری از دولت می‌تواند در بهبود شرایط و حل معضلات مؤثر باشد؛ چراکه تجمیع مطالبات و احصای مشکلات می‌تواند نخستین گام برای این مجمع باشد.

وی گفت: میزان محرومیت در استان‌های شمال‌غرب کشور به نسبت شهرهای مرکزی بیشتر است و زیرساخت و تأسیسات موجود نیز نسبت به شهرهای مرکزی قابل مقایسه نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به آبیاری مکانیزاسیون فضای سبز ادامه داد: بر اساس گزارش سازمان سیماومنظر شهری قسمت امانی کار پارک‌های لاله، کودک و بهشتی به اتمام رسیده و فعالیت در قسمت پیمانی مسیر همچنان ادامه‌دار است.

وی گفت: بر اساس این گزارش تا پایان سال جاری عملیات ۳۰ هکتار از مجموعه فضای سبز شهری در قسمت اتصالات آبیاری به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 628672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.