ماجرای عجیب سرآشپز معروف و کاپ‌قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲

فیفا تحقیقاتی را در خصوص نصرت، سرآشپز معروف که در مراسم قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ برخلاف قوانین کاپ‌قهرمانی را در دست گرفت، انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شب قهرمانی آرژانتین در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه لوسیل یک اتفاق عجیب افتاد و آن هم لمس‌کردن کاپ‌قهرمانی جام‌جهانی توسط نصرت گوکچه سرآشپز معروف ترکیه‌ای بود؛ از همین‌رو فیفا تحقیقات خود را درباره این تخلف شروع کرده است. این سرآشپز مشهور که به‌دلیل حرکات عجیبش در اینستاگرام میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد به‌خاطر حضور در جشن قهرمانی آرژانتین در زمین چمن و لمس جام به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

در این زمینه اما گفته می‌شود او پیش از بازی فینال به فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرده در صورت قهرمانی، اعضای این تیم می‌توانند یک‌روز به‌صورت رایگان از خدمات رستورانش استفاده کنند و فدراسیون هم به این دلیل، به او اجازه حضور کنار جام را داده است. این حضور اما برای او گران تمام شده؛ زیرا حساب توییتری "US Open Cup" اعلام کرد نصرت حق حضور در رقابت‌های پیش‌رو را ندارد که احتمالاً بی‌ربط با حضور او در جشن قهرمانی آرژانتینی‌ها نیست.

ماجرای عجیب سرآشپز معروف و کاپ‌قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲

این سرآشپز نامدار ترک، پس از قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ وارد زمین شد و حتی جام قهرمانی را در دستانش گرفت؛ این درحالی است که بر اساس مقررات فیفا، افرادی غیر از اعضای تیم قهرمان، حق انجام چنین کاری را نداشتند. اینک فیفا در تلاش است تا بفهمد نصرت چگونه خودش را به مراسم اختتامیه رسانده بود.

نصرت هیچ‌گونه همکاری تجاری با فیفا ندارد و همچنین برخلاف برخی شایعات، توسط جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا به درون زمین دعوت نشده بود؛ گفتنی است فیفا قصد دارد با کارکنانی که اجازه دادند، چنین اتفاقی در جشن قهرمانی جام‌جهانی اتفاق بیفتد، برخورد کند.

کد خبر 628643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.