ایجاد وضعیت مطلوب در شهر نیازمند حمایت دولت است

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت‌:نیاز به حمایت دولت برای ایجاد وضعیت مطلوب در شهر اردبیل مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب فتحی امروز_جمعه دوم دی‌ماه_ نشست مشترک اعضای شورای شهر با دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حالی که امروز شهرداری‌ها به دلیل وضعیت اقتصادی پایین با چالش روبرو هستند؛ اما اقدامات مؤثری در شهر اردبیل توسط شهرداری در حال انجام است که به برکت حضور علی نیکزاد در مجلس و حمایت از مجموعه مدیریت شهری در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات عمده‌ای در شهر اردبیل وجود دارد، ادامه داد: تلاش‌هایی که در سه سال اخیر برای اردبیل انجام دادید اقدامات ارزشمندی است که همواره در یادها باقی مانده و در تاریخ اردبیل ثبت خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: نیاز به حمایت دولت برای ایجاد وضعیت مطلوب در شهر اردبیل مورد تاکید است، ما نیز در کنار شما برای این شهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در انتخابات به مردم قول دادیم. حمایت‌های شما در سطح‌ملی از شورای شهر برای رفع مشکلات شهری باعث می‌شود تا شرمنده مردم نشویم.

وی تصریح کرد: از تلاش‌ها و پیگیری‌های شهردار اردبیل در سطح ملی که انصافاً اقدامات ارزشمندی برای این شهر انجام داده است نهایت تشکر و تقدیر را داریم.

وضع قوانین جدید درآمدزایی برای شهرداری‌ها در مجلس ضروری است

بهزاد عباس زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز گفت: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی شهرداری‌ها و محدودیت مالی آنها، بحث درآمد پایدار شهرداری‌ها یک امر ضروری است و لازم است قوانین جدید درآمدی برای شهرداری‌ها در مجلس لحاظ شود.

وی با بیان اینکه از نایب رئیس مجلس درخواست داریم در حوزه درآمد پایدار شهرداری‌ها دست ما را بگیرند، ادامه داد: مردم شهر از شورا و شهرداری اردبیل، انتظارات بالایی دارد و در کنار آن اکثر نهادهای دولتی و غیردولتی انتظار همکاری و حمایت از شورا و شهرداری را دارند و اگر امروز از شما درخواست‌هایی زیادی داریم به دلیل همین محدودیت‌های مالی است.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: از تلاش‌های علی نیکزاد در خصوص تمامی حمایت‌های شأن برای پروژه‌های شورا و شهرداری تشکر می‌کنم و بهره مندی از ظرفیت سرمایه گذاران، یک درآمد پایدار است و آینده شهر در گروه توسعه و جذب سرمایه گذارانی است که لازم است مسیر این امر تسهیل شود.

کد خبر 628642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.