نگذارید جای جلاد و شهید عوض شود/دفاع از ولایت، ویژگی برجسته حضرت زهرا(س)

امام جمعه شهرستان خمینی شهر گفت: از برنامه‌های دشمن تبیین‌های غلط و اشتباه به نسل جوان و از بین بردن آرمان‌های شهدای راه حق است و این وظیفه شما مردم ولایتمدار است که نگذارید جای جلاد و شهید عوض شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام محمودآبادی در خطبه‌های نماز جمعه خمینی شهر در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: در بزرگی و درک مقام حضرت فاطمه زهرا (س) همین بس که امیر مؤمنان در شهادت او توان خود را از دست داد.

حجت الاسلام محمودآبادی در خصوص صفات حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) دارای مقام عصمت و از خطا و گناه مصون بودند، ایشان نمونه یک بانوی کامل است و قطعاً فاطمه همانند و نظیری ندارد.

وی از دیگر خصوصیات بانوی دوعالم دفاع از ولایت را برشمرد و توضیح داد: دختر رسول خدا (ص) از اقدام دشمنان در برکناری امیرالمؤمنین بسیار غضبناک شد و این اقدام را ظلمی علیه علی ابن ابیطالب می‌دانست، برهمین اساس انتظار می‌رود شیعیان از ولایت دفاع کنند.

امام جمعه خمینی شهر در تشریح وضعیت کنونی کشور که چرا شعار زن، زندگی، آزادی محور این اغتشاشات شد؟ تاکید کرد: درپاسخ این سوال باید به جوابهای جوانانی مراجعه کرد که آن‌را نتیجه القا خواست سلبریتی ها و دشمنان داخل و خارج خواند.

وی انتخاب دشمن از این شعار را پیشبرد اهداف شوم خودشان خواند و تصریح کرد: اگر دشمن هر شعار و مطالبه دیگری انتخاب می‌کرد با شکست مواجه می‌شد، اما آنها شعاری انتخاب کردند که منتج به فساد شود.

حجت الاسلام محمودآبادی در ادامه افزود: کشور دچار مشکلاتی شده که تورم و گرانی و اقتصاد از جمله مهمترین آنهاست و این نتیجه اغتشاشاتی است که در کشور به وجود آمده است.

وی ادامه داد: از برنامه‌های دشمن تبیین‌های غلط و اشتباه به نسل جوان و از بین بردن آرمان‌های شهدای راه حق است و این وظیفه شما مردم ولایتمدار است که نگذارید جای جلاد و شهید عوض شود.

امام جمعه خمینی شهر با قرائت آیه قرآن که شهدا زنده‌اند و ما درک حضور آنها را نداریم گفت: توسل ما به اهل‌بیت (ع) و شهدایی که پیرو اهل‌بیت (ع) جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند، ورفع مشکلات مادی و معنوی نشان می‌دهد که شهدا زنده‌اند و حضور دارند.

کد خبر 628604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.