مهدی تارتار: تعطیلی لیگ منجر به خروج فولاد از بحران شد/اولویت‌مان سه‌امتیاز بازی خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم ابتدا سه امتیاز را از آن خود کنیم و اگر نشد با یک‌امتیاز خوزستان ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پیش از مصاف تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل فولاد در چارچوب هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال اظهار کرد: دیدار فردا برای هر دو تیم سنگین خواهد بود؛ تعطیلی لیگ فرصت مناسبی بود تا تیم قابل‌احترام فولاد از شرایط دشواری که دچار آن شده بود، خارج شود و توانست هفته گذشته، بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

وی افزود: ما هم روند خیلی خوبی را طی می‌کنیم و در دو بازی گذشته توانستیم حداکثر امتیاز را به‌دست آوریم؛ تلاش خواهیم کرد در بازی فردا نیز همان روند خوب‌مان را ادامه دهیم؛ البته می‌دانیم کارمان سخت است و فرصت زیادی هم برای ریکاوری و آماده‌سازی نداشتیم زیرا فاصله بین بازی گذشته و بازی فردا بسیار کم بود، به‌همین دلیل خیلی مختصر روی تاکتیک‌های مدنظر کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: باتوجه به ثباتی که از سال گذشته در ذوب‌آهن وجود داشته است، بازیکنان کاملاً با تفکرات ما آشنا هستند و ما هم شناخت بسیار خوبی از بازیکنان داریم؛ این مسئله کمک می‌کند در هر بازی برنامه مشخصی داشته باشیم و نگرانی‌هایمان برطرف شود. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم ابتدا سه امتیاز را از فولاد بگیریم و اگر نشد با یک‌امتیاز خوزستان ترک کنیم.

مهدی تارتار با اشاره به غایبان ذوب‌آهن در برابر فولاد تصریح کرد: مصدومیت از اول فصل همراه ما بوده و سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم‌زاده را مدت‌ها است که در اختیار نداریم. سجاد آشوری و آرمان اکوان نیز مصدوم هستند اما جوانان خوبی به جمع‌مان اضافه شده‌اند تا جای‌خالی مصدومان را برایمان پر کنند.

کد خبر 628603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.