خسرو حیدری؛دستیاری که پا به توپ می‌شود!+عکس

مربی آبی پوشان در تمرینات استقلال همراه با سایر بازیکنان پا به توپ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو حیدری هافبک سابق استقلال تهران پس از خداحافظی با مستطیل سبز و شرکت در کلاس‌های مربیگری پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با نظر مصطفی آجرلو مدیر عامل وقت استقلال به عنوان یکی از دستیاران ریکاردو ساپینتو فعالیت خود را در کادرفنی آبی‌ها آغاز کرد.

حیدری تا اینجای کار یکی از مهره‌های موثر کادرفنی استقلال محسوب می‌شود و اینگونه به نظر می‌رسد که سرمربی آبی‌ها اعتماد زیادی به تفکرات او دارد زیرا در رقابت‌های لیگ برتر دائماً شاهد این موضوع هستیم که خسرو حیدری کنار زمین بازیکنان استقلال را هدایت و ساپینتو نیز در طول بازی با او مشورت می‌کند.

نکته جالب توجه درخصوص حضور خسرو حیدری در کادرفنی استقلال این است که حیدری پس از سال‌ها دوباره با هم تیمی‌های سابق خود مثل سجاد شهباززاده در حال سپری کردن یک فصل مشترک هستند و تنها نوع جایگاه و وظایف آنها تغییر کرده است.

در هر حال اگرچه خسرو حیدری دیگر به عنوان بازیکن برای استقلال تهران بازی نمی‌کند اما در تمرینات این تیم پا به توپ می‌شود تا علاوه بر نشان دادن حفظ آمادگی بدنی خود، با شیوه‌ای متفاوت انگیزه و حس همدلی را در بین بازیکنان حال حاضر آبی پوشان را ارتقا دهد.

خسرو حیدری؛دستیاری که پا به توپ می‌شود!+عکس

کد خبر 628537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.