کلاهبردار ۸۰۰ میلیونی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: فردی که با شگرد فروش ATM در فضای مجازی مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود،دستگیر شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت چهار تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد، آنها در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با آگهی در زمینه فروش " ATM " مواجه شدند و ضمن تماس با فرد فروشنده، وی از آنها می‌خواهد که مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال را به حساب وی واریز کنند، اما فروشنده پس از دریافت وجه از تحویل دستگاه به بهانه‌های مختلف امتناع می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: با انجام اقدامات علمی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، هویت اصلی این کلاهبردار شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنم، قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده را به‌دست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکردند از پرداخت وجه خودداری کنند.

کد خبر 628465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.