ذوب آهن _ بیروت لبنان/ پای ذوبی‌ها به مسابقات آسیایی باز شد!

تیم بسکتبال ذوب آهن در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام باشگاه های غرب آسیا امشب مقابل بیروت لبنان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد و پس از چالش‌هایی مجوز حضور در رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا را دریافت کرد.

شاگردان کوهیان امشب پنج‌شنبه _یکم دی ماه_ در نخستین بازی خود در رقابت‌های غرب آسیا از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه در لبنان مقابل بیروت به میدان می‌روند که این دیدار از شبکه ورزش پخش زنده دارد.

ذوبی‌ها در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران نتایج خوبی کسب نکردند، اما در نیم فصل دوم فراتر از انتظارها ظاهر شدند و با شکست شهرداری گرگان و مهرام با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند تا با روحیه‌ای خوب عازم رقابت‌های غرب آسیا شوند.

یکی از مشکلاتی که گاندوها حدود دوسال است با آن درگیر هستند، کمبود بازیکن است، اما فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن موفق شده از بازیکنان جوان خود به خوبی استفاده کرده و تیمی مدعی قهرمانی راهی مسابقات کند که باید دید‬ ذوبی‬‌ها‬ می‌توانند در رقابت‌های غرب آسیا هم مانند لیگ برتر ایران نتیجه بگیرند یا خیر.

شب گذشته شهرداری گرگان دیگر نماینده ایران در غرب آسیا مقابل الریاضی قرار گرفت و بازیکنان این تیم به دلیل خستگی سفر و فشرده بودن مسابقات لیگ ایران در نیمه دوم کم آوردند و بازی را واگذار کردند که امیدواریم این موضوع برای ذوب آهن هم مشکل ساز نشود.

اسامی بازیکنان ذوب آهن نیز به شرح زیر است: آرمان زنگنه، محمد حسن‌زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، علیرضا سرداریان، محمدحسین جعفری، حمید ضیایی، امیرعلی قلی‌زاده و محمدرضا اکبری.

کد خبر 628456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.