خرید ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات و ادوات موتوری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از خرید ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات و ادوات موتوری خبر داد و گفت: مانور زمستانی موتوری شهرداری با بیش از ۳۰۰ دستگاه مکانیزه خدمات شهری و سه هزار نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز_ پنجشنبه یکم دی‌ماه_ در مانور زمستانی شهرداری قم، اظهار کرد: امروز مانور زمستانی موتوری شهرداری با هدف سنجش توان شهرداری برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی برگزار شد.

وی افزود: در این مانور زمستانی بیش از سه هزار نیرو و ۳۰۰ دستگاه مکانیزه خدمات شهری از قبیل آتش‌نشانی، خدمات شهری، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل حضور داشتند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مکانیزه خدمات شهری متناسب با حوادث و بحران‌های شهری مانند بارش‌های ناگهانی، برف و یخبندان به صورت آزمایشی سنجش و آزمایش شدند.

اصفهانی‌مقدم با بیان اینکه سیاست‌ها و مبنای کار شهرداری در حوزه بحران تجهیز و آمادگی شهر جهت پیشگیری و کنترل بحران است، اضافه کرد: در این راستا ۱۶۹ نقطه آسیب‌پذیر شهر شناسایی و بیش از ۹۰ درصد آن رفع شده است.

وی با تأکید بر تعامل میان دستگاه‌ها و رفع نقاط آسیب‌پذیر شهر، تصریح کرد: برای نخستین‌بار و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات و ادوات موتوری متناسب برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی خریداری شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: به منظور آمادگی صددرصدی شهرداری تجهیزات و ادوات لازم برای مناطق مختلف پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، مانور زمستانی موتوری شهرداری قم با معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری، رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرمانده انتظامی شهرستان قم و جمعی از مدیران استانی و شهری در بلوار مسافر خیابان خدا کرم برگزار شد.

کد خبر 628455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.