پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران از دغدغه‌های مدیریت شهری است

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان به همراه رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شب یلدا را در کنار پاکبانان پرتلاش منطقه یک سپری کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در این دیدار صمیمانه اظهار کرد: پاکبانان همواره مورد احترام و امین مردم هستند و شهروندان نسبت به این کارگران خدوم همواره به عنوان قشری زحمتکش و شریف نگاهی مثبت داشته‌اند، بنابراین می‌توان از این ظرفیت در راستای فرهنگ‌سازی بهره جست؛ به طوری که اگر پاکبان شهر به افرادی که نسبت به نظافت شهر بی‌توجه هستند یک تذکر کوتاه زبانی بدهد، این کار تأثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: پرداخت به‌موقع و کامل حقوق و مزایای قانونی کارگران و کارکنان یکی از دغدغه‌های مهم این دوره مدیریت شهری بوده است که همواره به آن تاکید داشته‌ایم.

میثم بکتاشیان، مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان نیز با اشاره به میزان بالای کار نظافت در منطقه یک گفت: هرساله تلاش شده است که به مناسبت‌های مختلف از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این همکاران، تجلیل و قدردانی شود تا به این بهانه اعلام کنیم همواره فعالیت‌های آنها مورد توجه است و از آنها غافل نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: امسال نیز به مناسبت شب یلدا کارگران و کارکنان اداره خدمات شهری به همراه خانواده جهت تماشای فیلم‌های سینمایی به پردیس سینمایی ساحل دعوت شدند.

به گزارش ایمنا، مدیر منطقه یک همچنین در ایستگاه‌های آتش‌نشانی منطقه حضور یافت و از آتش‌نشانان شیفت شب یلدا بابت حضور متعهدانه و تلاش‌های ارزنده تقدیر کرد.

کد خبر 628428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.