شهرداری به «هفت صدِ هوش مصنوعی اصفهان» پیوست

دبیر کل رویداد «هفت صدِ هوش مصنوعی اصفهان» گفت: شهرداری اصفهان با مسائل مهم و جدی در حوزه شهر هوشمند و هوشمندسازی شهری به این رویداد تخصصی پیوست.

محمد آکوچکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری به نخستین رویداد تخصصی هوش مصنوعی اصفهان با عنوان «هفت صدِ هوش مصنوعی اصفهان» پیوسته است.

وی با بیان اینکه بخش رقابتی Ai Challenge این رویداد تخصصی در دو بخش نوآفرینان و حرفه‌ای‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: در بخش تیم‌های متخصص، مشکلات اعلام شده توسط سازمان‌های منتخب جهت پیشنهاد راه‌حل و توسعه محصول تا بخش طراحی مفهومی به رقابت گذاشته خواهد شد؛ این سازمان‌ها متعهد خرید خدمت یا مشارکت در توسعه نهایی محصولات منتخب خواهند بود.

دبیر کل رویداد هفت صد هوش مصنوعی اصفهان با بیان اینکه در بخش نوآفرینان نفرات تیم‌های منتخب برای ورود به مرحله سرمایه‌گذاری به مرحله پیش شتاب‌دهی راه خواهند یافت، خاطرنشان کرد: بخش رقابتی Ai Challenge با هدف چالش‌های صنعت از بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم آذرماه و کارگاه سمینار و وبینارهای آموزشی از بیست‌وششم تا بیست‌وهشتم آذرماه برگزار شده است. کنفرانس بین‌المللی مهندسی و علوم کامپیوتر از بیست‌ونهم آذرماه تا یکم دی‌ماه، دوره پیش شتاب‌دهی هوش مصنوعی از دی‌ماه ۱۴۰۱ تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی مهرگان در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ورود چند سازمان به «هفت صدِ هوش مصنوعی اصفهان» ادامه داد: شهرداری اصفهان با مسائل مهم و جدی در حوزه شهر هوشمند و هوشمندسازی شهری، مجتمع فولاد مبارکه با چند چالش پیش‌رو در صنعت فولاد، کارخانه نوآوری و مرکز فناوری اسنواتک با چالش‌هایی در حوزه محتوا و بازاریابی آنلاین و گروه دمیس با مسائلی در حوزه بیمه، درمان و گردشگری در این رویداد حاضر شده‌اند.

کد خبر 628422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.