شهرداری گرگان ۷۴ _ الریاضی بیروت ۸۱/ نیمه دومی که شکست گرگانی‌ها را در پی داشت

تیم بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی در نخستین بازی جام باشگاه های غرب آسیا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که الریاضی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته اول لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا (منطقه غرب) چهارشنبه _سی‌ام آذرماه_ از ساعت ۲۳ در سالن مانارا مقابل الریاضی بیروت به میدان رفت و با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ شکست خورد.

اسامی بازیکنان گرگان: رسول مظفری، اشکان جعفری، بهنام یخچالی، یاسین کلاسنگیانی، محمد جمشیدی، سالار منجی، کیوان ریاحی، خشایار علی اکبری، سجاد پذیرفته، پری پتی و اودراس.

سرمربی: مهران حاتمی

کوارتر اول: امتیاز اول بازی را بازیکنان الریاضی گرفتند، گرگانی‌ها پس از چهار دقیقه توسط پذیرفته ۳ امتیاز گرفتند. شاگردان حاتمی اختلاف امتیاز را به عدد ۳ کاهش دادند و در ادامه یخچالی پرتال ۳ امتیازی زد تا گرگانی‌ها پیش بیفتند و سرمربی الریاضی تایم استراحت درخواست کند. الریاضی ها در دو حمله پیش افتادند، منجی به جای اودراس به زمین آمد. دومین خطای شخصی مظفری اعلام شد، یخچالی با یک نفوذ خوب بازی را به تساوی کشاند. گرگانی‌ها پنج خطا شدند، منجی ۲ امتیاز گرفت تا برتری به نفع گرگانی‌ها تغییر پیدا کند. دو تیم برای امتیاز گیری تلاش زیادی انجام می‌دهند به همین دلیل اختلاف زیادی ایجاد نمی‌شود. پری‌پتی به زمین آمد، پ تاب ۳ امتیازی بازیکن الریاضی وارد حلقه نماینده ایران شد. روی ریباند بازیکن گرگان منجی ۲ امتیاز گرفت. الریاض ۲ امتیاز پیش افتاد و حاتمی تایم استراحت گرفت. الریاضی پنج خطا شد، در نهایت کوارتر اول با نتیجه ۲۴ بر ۲۴ تمام شد.

کوارتر دوم: امتیاز اول برای الریاضی ثبت شد، یخچالی با یک توپ‌گیری ۲ امتیاز کسب کرد. پرتاب ۳ امتیازی جمشیدی وارد حلقه تیم حریف شد تا گرگانی‌ها ۴ امتیاز پیش بیفتند. پذیرفته و مظفری به جای منجی و جمشیدی به بازی آمدند. پتی خطای فنی انجام داد که نسبت به آن معترض است. کلاسنگیانی به زمین آمد، پرتاب‌های الریاضی یکی پس از دیگری از دست می‌رود. مظفری ۳ خطا شد و یخچالی به بازی برگشت. جمشیدی و علی‌منصور با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند، حدود یک دقیقه از امتیاز گرفتن دو تیم می‌گذرد. مایوک ۲ امتیاز کسب کرد، پرتاب ۳ امتیازی یخچالی اجازه نداد گرگان عقب بیفتد. جمشیدی که ۷ امتیاز برای گرگان به دست آورده از زمین بیرون رفت، سرمربی الریاضی تایم استراحت گرفت. از ۳۷ امتیاز گرگان، ۱۹ امتیاز آن توسط یخچالی ثبت شده است. کوارتر دوم با نتیجه ۳۹ بر ۳۹ به پایان رسید.

کوارتر سوم: بازیکنان الریاضی ۳ امتیاز کسب کردند اما در ادامه گرگانی‌ها اجازه ندادند اختلاف زیاد شود. جمشیدی با یک توپ‌گیری ۲ امتیاز کسب کرد. بازیکنان الریاضی ۷ امتیاز اختلاف ایجاد کردند. روی خطای جمشیدی سه پرتاب آزاد به بازیکن الریاضی رسید تا اختلاف امتیاز به عدد ۱۰ افزایش پیدا کند. پری پتی به جای مظفری به زمین آمد و ۲ امتیاز از پرتاب‌های آزاد به دست آورد. پتی با یک نفوذ خوب امتیاز گیری کرد، بازی با نتیجه ۵۷ بر ۴۹ به سود الریاضی است. مایوک خطای فنی دریافت کرد، گرگانی‌ها تا در این کوارتر تا اینجای کار پرتاب ۳ امتیازی نداشتند. شاگردان حاتمی در دفاع عملکرد خوبی ندارند. یخچالی ۲ امتیاز کسب کرد، روحیه بازیکنان الریاضی زیاد شده و پرتاب‌های ۳ امتیازی می‌زنند. کوارتر سوم با نتیجه ۶۵ بر ۵۳ به سود الریاضی به پایان رسید.

کوارتر چهارم: پرتاب ۳ امتیازی پتی وارد حلقه الریاضی شد تا اختلاف امتیاز تک رقمی شود. پتی به صکرت انفرادی امتیاز گیری می‌کند، بازیکن الریاضی از دو پرتاب آزاد یک امتیاز کسب کرد. پرتاب ۳ امتیازی یخچالی وارد حلقه حریف شد و در برگشت لدو این ۳ امتیاز را برای الریاضی جبران کرد. گرگانی‌ها از اوپن شات ها استفاده نمی‌کنند، حاتمی تایم استراحت درخواست کرد. بهنام یخچالی اختلاف امتیاز را به عدد ۸ کاهش داد و این‌بار سرمربی الریاضی تایم استراحت گرفت. پتی پرتاب ۳ امتیازی موفق دارد، خستگی بازیکنان گرگان به دلیل بازی‌های فشرده لیگ و سفر مشخص است. درگیری در زمین بازی ایجاد شد که ارکچی با سر به سر پتی ضربه زد و در ادامه پتی به صورت این بازیکن زد به شکلی که حاتمی وارد زمین شد و پتی را گرفت. داوران پس از بازبینی صحنه ارکچی و پتی را از زمین اخراج کردند. در نهایت کوارتر چهارم با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ به نفع الریاضی تمام شد.

کد خبر 628372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.