احتکار ۳۰ میلیارد آرد و روغن در یک منزل مسکونی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کالاهای اساسی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که در یک منزل مسکونی احتکار شده بودند، در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان کشف شدند.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و برخورد با مخلان اقتصادی با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار آرد و روغن خوراکی در یکی از منازل مسکونی شهرستان مطلع و موضوع را دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به محل اعزام و در حضور مالک از این منزل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۲۶ کیسه آرد ۴۰ کیلویی و تعداد ۷۸۰ بطری روغن خوراکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته احتکار این کالاها برای کارشناسان مشخص شد، تصریح کرد: ارزش این اقلام برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است که در این خصوص اقلام احتکاری توقیف و متهم برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

کد خبر 628294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.