اتمام پروژه‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است کامل شدن پروژه‌های باقی مانده در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد و این موضوع مورد تاکید است ، زمانی که پروژه ها تمام شوند، به آغاز پروژه‌های جدید فکر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری امروز_ چهارشنبه سی‌ام آذر _ در بازدید از منطقه ۲۰ اظهار کرد: برای اینکه از مشکلات شهرری مطلع می‌شوم در این منطقه برای شناخت بیشتر حاضر شدم.

وی ادامه داد: از پایانه بزرگ ری که در مجاورت ایستگاه متروی ری است، ایستگاه تاکسی و پایانه اتوبوس در آن قرار دارند، بازدید کردم، نبود سایه‌بان، نماز خانه و سرویس بهداشتی از مسائلی است که رانندگان از آن گله‌مندند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: از میدان امام هادی (ع) در ضلع جنوبی حرم سید الکریم، حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، بازدید کردم و در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار گرفتم.

وی با اشاره به پل غدیر و اتوبان شهید آوینی افزود: جهت سهولت در تردد زائران و برای کم شدن بار ترافیک منطقه انجام شده است.

تشکری‌هاشمی تصریح کرد: از ساختمان قدیمی کارخانه سیمان در ری نیز بازدید و در جریان کار بازسازی این ساختمان که موزه صنعت و اسناد در آن واقع شده قرار گرفتم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: روند تکمیل خط شش مترو در صفاییه که به دلیل کمبود بودجه، نیمه‌کاره باقی مانده و تأمین‌های لازم باید فراهم شود، بازدید کردم، بنابراین لازم است کامل شدن پروژه‌های باقی مانده در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد و مورد تاکید است، زمانی که پروژه‌ها تمام شود، به شروع پروژه‌های جدید فکر خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: سرعت در پروژه زیرگذر شهر آفتاب در منطقه ۱۹ به علت منتقل شدن به نمایشگاه سئول به نمایشگاه شهر آفتاب، ضرورت دارد، پروژه‌های ترافیکی و عمرانی منطقه ۲۰ تمام شود و کامل شدن پروژه‌ها در بودجه سال آینده ۱۴۰۲ در اولویت قرار بگیرد.

کد خبر 628259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.