امید سریک به صدرنشینی دوباره با کمک ذوب‌آهن/ دیدار حساس در نصف‌جهان

تیم والیبال سریک گنبد که در هفته نهم لیگ برتر زنان با شکست برابر پیکان راهی جایگاه دوم جدول رده‌بندی شد در مسابقه روز جمعه در تلاش برای شکست مس رفسنجان خواهد بود تا شاید امکان صعود دوباره به صدر جدول را با کمک ذوب‌آهن به دست آورد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه دوم دی‌ماه با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، گنبد و اصفهان پیگیری خواهد شد.

در این هفته پیکان تهران در سالن ملت اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهد بود. شاگردان فاطمه رشیدی که هفته گذشته با شکست سریک گنبد راهی صدر جدول شده بودند، این هفته باید تمام تلاش خود را صرف شکست اصفهانی‌ها در خانه کنند تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده و بالای جدول باقی بمانند.

اما ذوب‌آهن که دور برگشت را با هدایت فاطمه شعبان‌خمسه آغاز کرده در دو مسابقه پیشین خود پیروز میدان بوده به این سادگی خیال شکست نخواهد داشت و به دنبال شکست حریف پرافتخار لیگ برتر به زمین خواهد آمد.

درحال‌حاضر پیکان با هشت برد و ۲۴ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و ذوب‌آهن اصفهان با ۶ برد و ۱۹ امتیاز جایگاه چهارم رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

در دیگر مسابقه این هفته، سریک گنبد به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و گنبدی‌ها در خانه به دنبال شکست شاگردان «آسیه پام» هستند تا شاید بتوانند با این برد، جایگاه خود را در صدر جدول بار دیگر به دست بیاورند و حفظ کنند. البته سریک در صورتی صدرنشین می‌شود که ذوب‌آهن موفق به شکست پیکان شود.

رفسنجانی‌ها در حالی به مصاف سریک می‌رود که هفته گذشته در خانه، حریف خود را سه بر صفر شکست دادند و با کسب چهارمین پیروزی و دوازدهمین امتیاز جایگاه خود را در رتبه پنجم تثبیت کردند.

سایپا تهران در سالن فدراسیون والیبال، میزبان جهان‌بین چهارمحال خواهد بود. شاگردان «مریم‌سادات هاشمی» با هفت برد و ۲۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و در این دیدار با نیم‌نگاهی به رتبه دوم به دنبال کسب امتیاز و تثبیت جایگاه خود خواهند بود.

از سوی دیگر تیم جهان‌بین که پس از پشت‌سرگذاشتن ۹ مسابقه در لیگ برتر زنان همچنان برد و امتیازی به دست نیاورده است در این دیدار به دنبال کسب امتیاز و خداحافظی با عدد صفر در جدول امتیازات خواهد بود.

در آخرین دیدار هفته دهم صدیق‌گفتار وارنا و طلوع‌مهر یزد در سالن سیپان به مصاف هم خواهند رفت. جدال تیم‌هایی که یکی از آن‌ها (صدیق‌گفتار) تنها یک برد در کارنامه دارد و دیگری (طلوع‌مهر) دو پیروزی در ۹ مسابقه از آن خود کرده است.

شاگردان «عالیه فتوحی» در طلوع‌مهر به دنبال بهبود امتیاز خود در جدول هستند، اما صدیق‌گفتار وارنا هم برای ارتقای جایگاه و امتیازات خود زمان چندانی در اختیار ندارد و باید تلاش بیشتری در مسابقات پیش رو داشته باشد.

برنامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر زنان که روز جمعه دوم دی‌ماه برگزار می‌شود، به شرح زیر خواهد بود:

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۳

سایپا تهران – جهان‌بین چهارمحال

تهران، سالن سیپان، ساعت ۱۳

صدیق گفتار وارنا – طلوع مهر یزد

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۳

سریک گنبد – مس رفسنجان

اصفهان، سالن ملت، ساعت ۱۳

ذوب‌آهن اصفهان – پیکان تهران

کد خبر 628205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.