فراخوان سربازان مشمول دی‌ماه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اعزام مشمولان دی‌ماه سال جاری به خدمت دوره ضرورت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد فکوری، اظهار کرد: تمام مشمولان که برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم آذرماه را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) محل سکونت، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این دسته از مشمولان باید روز پنجشنبه یکم دی‌ماه ۱۴۰۱ در ساعت و محلی که در برگه معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند، ادامه داد: حضورنیافتن به موقع مشمولان در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: مشمولان اعزامی باید اصل مدارک موردنیاز شامل برگه آماده به خدمت، برگه محل مراجعه، برگه واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه، کارت‌ملی، شناسنامه و دیگر مدارک مربوط به شرایط خاص را همراه خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان در صوت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به پایگاه خبری سرباز به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبر سربازی در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 628194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.