طلسمی که با تساوی دربی باز هم شکسته نشد/ شهرآورد پایتخت حالا ۲ گل‌زن جدید دارد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در شهرآورد پایتخت به تساوی دو بر دو رسیدند و به‌دنبال این نتیجه، دو آمار جدید ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز _ سه‌شنبه بیست‌ونهم آذر _ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که درنهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که نیمه اول نیز با تساوی یک بر یک میان دو تیم پرسپولیس و استقلال خاتمه یافت و توقف یک بر یک در نیمه دوم نیز به رقم‌خوردن نتیجه دو بر دو در بازی امشب منجر شد.

اما نکته اینجاست که در تاریخ دربی‌های پایتخت، ۱۱ بار نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسیده که در هشت مرتبه، جدال پرسپولیس و استقلال در پایان برنده نداشته است. تا پیش از بازی امشب، این آمار روی عدد ۱۰ بود و پیش‌بینی می‌شد که شاید یکی از دو تیم بتواند این طلسم را بشکند، اما باز هم موفق به انجام این کار نشدند.

همچنین با گل‌زنی گیورگی گولسیانی (دو بار) و روزبه چشمی در مصاف امروز، حالا هشت گل‌زن اخیر دربی، گل‌زنانی جدید در تاریخ این بازی‌ها بوده‌اند و بدین‌ترتیب شمار گل‌زنان تاریخ دربی به عدد ۱۱۳ رسید (امیرارسلان مطهری، زننده گل دوم استقلال، پیش‌تر سابقه گل‌زنی در شهرآورد را داشت).

کد خبر 628131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.