همه مسئولان استان باید پای کار جوانان بیایند/ پرداخت وام ازدواج را پیگیری می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان باید جدی گرفته شود و همه پای کار جوانان بیایند. هویت بخشیدن و پشتیبانی از جوانان نباید در حد شعار باقی بماند و همه مسئولان و مدیران باید در این زمینه همت به خرج دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم آذرماه_ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: همه دستگاه‌هایی که در استان مکانی در اختیار دارند باید این مکان‌ها را برای برگزاری برنامه‌های ویژه جوانان و نوجوانان بسیج کنند. از این پس مکاتبات باید به نحو دیگری باشد و این مکان‌ها حتماً در اختیار جوانان قرار بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت گفت: آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها به خوبی این اردوها را پیگیری کرده‌اند و اگر تشکلی خواهان برگزاری این اردو باشد، باید حمایت‌های لازم از آن انجام شود تا جوانان پیشرفت‌های صنعتی استان را از نزدیک ببینند. در این حوزه باید با جدیت بیشتری وارد عمل شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به مسئله وام ازدواج در استان، گفت: بانک‌ها در این خصوص همکاری خوبی داشته‌اند. پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم که تا پایان امسال وام ازدواج به همه متقاضیان پرداخت شود.

جان‌نثاری افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان باید جدی گرفته شود و همه پای کار جوانان بیایند. هویت بخشیدن و پشتیبانی از جوانان نباید در حد شعار باقی بماند و همه مسئولان و مدیران باید در این زمینه همت به خرج دهند.

وی ادامه داد: در تخصیص مکان برای برگزاری برنامه‌ها تعارف نداریم و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری کنند. مدیریت استان اراده کرده است تا از همه ظرفیت موجود برای رسیدگی به امور جوانان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بودجه و اعتبار برای ساخت سالن و مکان با وجود مکان‌های فعلی وجود ندارد. مدیریت استان در این زمینه جدی است و باید این همکاری انجام شود. اگر با جدیتپای کار نباشیم، مشکل جوانان رفع نمی‌شود.

کد خبر 627968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.