بازگشایی گلوگاه‌های منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: بر اساس تاکید مدیریت شهری بر اهمیت محله‌محوری، تملک و آزادسازی پروژه‌های محرک توسعه و آزادسازی‌ گلوگاه‌ها، تملک و بازگشایی زمین‌هایی به منظور احداث فضای سبز محلات در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، حسین کارگر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره ششم، محله‌محوری، شناسایی و آزادسازی گلوگاه‌های مزاحم در سطح محلات بوده است، در این راستا آزادسازی گلوگاه‌های سطح منطقه پنج شهرداری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: به منظور تملک و آزادسازی پروژه‌های محرک توسعه این منطقه، یک قطعه زمین مسکونی با دو باب مغازه با عرصه ۲۹۲ مترمربع و حدود ۳۷۰ مترمربع اعیان و بااعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال در مرکز محله حسین‌آباد برای کاربری فضای سبز محله، تملک و آزادسازی شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین زمینی تجاری به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال در سه‌راه نظر تملک و برای کاربری فضای سبز در اختیار شهروندان محله قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بازگشایی یک گلوگاه در خیابان ارتش، کوچه ابن‌سینا نیز در راستای محله‌محوری انجام شد که موقعیت خوبی به لحاظ دسترسی ترافیکی برای شهروندان ایجاد کرد.

کد خبر 627950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.