اقدام جدید شورای شهر سولی‌هال برای کربن‌صفر شدن

شورای شهر سولی‌هال اعلام کرد که در راستای دستیابی به هدف کربن‌صفر خود تا سال ۲۰۳۰، به ناوگان جدید وسایل‌نقلیه الکتریکی مجهز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر سولی‌هال انگلستان در یکی از تلاش‌های خود برای کاهش انتشار آلاینده‌های خودرو، ۱۴ وسیله نقلیه الکتریکی جدید (EV) سفارش داده است که قرار است از زمان ثبت سفارش تا تابستان ۲۰۲۳ تحویل داده شود.

تغییر به خودروهای الکتریکی نقش مهمی در کربن‌صفر شدن خالص عملیات شورا تا سال ۲۰۳۰ خواهد داشت. شورای شهر نیز در ادامه به‌روزرسانی‌های اخیر استراتژی خودروهای برقی در شهر و تصویب برنامه عملیاتی جدید خودروهای الکتریکی سولی‌هال به سرمایه‌گذاری مذکور اقدام کرد.

شورا خاطرنشان کرد که تغییر به یک وسیله‌نقلیه الکتریکی در مقایسه با خودروی موتور احتراقی قبلی، انتشار گاز گلخانه‌ای CO2 را به‌میزان ۱۶۰ مایل در هفته حذف می‌کند. علاوه بر این، با توجه به افزایش شدید قیمت بنزین و گازوئیل در سال جاری و با وجود افزایش هزینه‌های انرژی، هزینه شارژ مجدد خودروها برای شورا نسبت به زمانی که از خودروهای بنزینی استفاده می‌کرد، بسیار کمتر خواهد بود.

عضو هیئت‌مدیره تغییرات آب‌وهوایی کابینه محیط زیست شورای شهر سولی‌هال، گفت: «زمانی که سخن از جایگزینی وسایل نقلیه به‌میان می‌آید، عوامل تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری‌های اعضای شورای شهر، مزایای زیست‌محیطی و هزینه‌های عملیاتی است. شورای شهر سولی‌هال، شورایی بلندپرواز در زمینه حمل‌ونقل بدون آلایندگی است و قصد دارد از موقعیت خود به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارفرمایان در منطقه استفاده کند تا نشان دهد که انتقال سریع به سمت خودروهای برقی امکان‌پذیر است و می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

اقدام جدید شورای شهر سولی‌هال برای کربن‌صفر شدن

کد خبر 627925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.