حضور استارت‌آپ‌ها زمینه را برای رونق شهر فراهم می‌کند

شهردار گرگان گفت: استارت‌آپ‌ها در راستای هوشمندسازی شهر به شهرداری کمک می‌کنند و باید زمینه مناسب برای فعالیت آنها فراهم شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مجتمع‌هایی که در اختیار شهرداری است به صورت اجاره به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار کرد: مجتمع برج میدان بسیج بدون استفاده مانده، با اعضای شورای اسلامی شهر در این خصوص مشورت شده است و به زودی شاهد فعالیت این مجموعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با پارک علم و فناوری منعقد شده است تا ۱۳ مغازه موجود در زیر زمین ساختمان برج در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار بگیرد، افزود: استارت‌آپ‌ها در راستای هوشمندسازی شهر گرگان به شهرداری کمک می‌کنند و باید زمینه برای فعالیت آنها فراهم شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری، تبدیل گرگان به شهری هوشمند است و در این زمینه با دو سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرارداد بسته‌ایم.

سیدالنگی با بیان اینکه تمام مجموعه شهرداری گرگان در راستای کسب درآمد پایدار فعالیت دارند، تصریح کرد: شهرداری قصد فروش بخشی از املاک را دارد که در گذشته به پیمانکاران واگذار شده بود، زیرا این پیمانکاران در مقابل کاری که برای شهرداری گرگان انجام دادند، تهاتر کردند.

وی با اشاره به مساعدت شهرداری در راستای رونق ورزش اصحاب رسانه، گفت: یک سالن ورزشی در اختیار خبرنگاران مرد قرار دادیم و آماده خدمت به زنان خبرنگار فعال در عرصه ورزش نیز هستیم.

شهردار گرگان با بیان اینکه شفافیت و شهر هوشمند دو شعار من است که به زودی تحقق خواهد یافت، افزود: «گرگان مقصد گردشگری و شهر انتظار» شعار شهرداری است و در این راستا اقداماتی را در دستور کار داریم.

کد خبر 627909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.