تارتار: حیف است ساختارهای ذوب‌آهن هدر برود/ سه امتیاز این بازی حق مسلم ما بود

سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم گفت: در نیمه دوم با توجه به نتیجه یک بر صفر و فاصله کمی که وجود داشت، آلومینیوم اراک احساسی حمله می‌کرد و به همین دلیل برای ضد حملات برنامه‌ریزی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را نیز ایجاد کردیم، اما در ضربات آخر کمی بی‌دقتی داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار امروز _ دوشنبه بیست‌وهشتم آذر _ در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم، اظهار کرد: نیمه اول بازی را خوب و مسلط انجام دادیم و با یک گل از حریف خود پیش افتادیم و پس از آن نیز به خوبی کنترل بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم، با توجه به نتیجه یک بر صفر و فاصله کمی که وجود داشت، آلومینیوم اراک احساسی حمله می‌کرد و به همین دلیل برای ضدحمله برنامه‌ریزی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را نیز ایجاد کردیم. اما در ضربات آخر، کمی بی‌دقتی داشتیم و با احترام زیادی که برای حریف خود قائل هستم، باید بگویم که استحقاق کسب امتیاز کامل این مسابقه را داشتیم‌.

وی درباره عملکرد تیم داوری افزود: در نیمه اول، چند صحنه مشکوک وجود داشت و بازیکن اخراجی آلومینیوم باید در همان نیمه اول از زمین بازی بیرون می‌رفت‌، اما تیم داوری پرتلاش ظاهر شدند و درمجموع وفاپیشه و دستیاران وی روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از بازیکنان خود تشکر می‌کنم. زیرا جانانه بازی کردند و موقعیت خاصی به حریف ندادند و بسیار هوشمندانه موفق شدیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. اگر این بازی با حضور هواداران برگزار می‌شد، خیلی بهتر بود. زیرا در یکی دو بازی امروز تماشاگران حضور داشتند و امیدوارم هرچه زودتر شاهد حضور هواداران در استادیوم باشیم.

وی با اشاره به شرایط مصدومان ذوب‌آهن ادامه داد: مصدومیت بخشی از فوتبال است و نمی‌توانیم برای آن کاری کنیم. به‌هرحال تعویق بازی‌ها یک بدن‌سازی پرفشار را می‌طلبد و از طرفی نیز، باید هر پنج روز یک بار بازی کنیم. درهرحال امیدوارم مصدومان ما به‌ویژه آرمان اکوان زودتر به میدان بازگردد و اگرچه با کمبود بازیکن مواجه هستیم، اما می‌توانیم از جوانان استفاده کنیم و امروز هم فکر می‌کنم در یک آمار بی‌سابقه از سه بازیکن آکادمی بهره بردیم. اگر سرمایه‌گذاری بیشتری در بخش پایه و بزرگسالان انجام دهیم، می‌توانیم ذوب‌آهن را به روزهای خوب بازگردانیم. زیرا در حال حاضر به‌لحاظ بودجه متوسط هستیم و حیف است ساختارهای ذوب‌آهن هدر برود.

کد خبر 627877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.