سرقت تجهیزات بار مالی زیادی به شهرداری تحمیل می‌کند

شهردار قزوین گفت: علی‌رغم تشدید نظارت‌ها به منظور حفاظت و جلوگیری از تخریب و سرقت اموال عمومی، بخشی از زمان و اعتبار شهرداری صرف تعمیر یا تعویض تجهیزات سرقتی در سطح شهر می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه همسطح‌سازی ترانشه‌های سطح ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری قزوین ادامه دارد، اظهار کرد: آبان امسال در ۲۵۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه عملیات ترمیم ترانشه انجام شده است.

وی افزود: بتن‌ریزی برای رفع خطر چاله‌ها در معابر ناحیه مهدیه با هدف سهولت در تردد شهروندان و ایمن‌سازی معابر در دستور کار شهرداری است.

شهردار قزوین با بیان اینکه دریچه‌های فلزی در معابر ناحیه مینودر همسطح‌سازی و مرمت می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف رفع خطر، ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در میدان حافظ انجام شده است.

صباغی از تهیه و نصب مجدد تابلوی برق بوستان طلیعه به منظور تأمین روشنایی شبانه و رفع خاموشی این بوستان خبر داد و تصریح کرد: علی‌رغم تشدید نظارت‌ها به منظور حفاظت و جلوگیری از تخریب و سرقت اموال عمومی، بخشی از زمان و اعتبار شهرداری صرف تعمیر یا تعویض تجهیزات سرقتی در سطح شهر می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات ترمیمی در ناحیه آزادگان، تاکید کرد: عملیات ترمیم و دیوارکشی ناشی از گودبرداری بدون پروانه اخذ شده از منطقه چهار شهرداری، در خیابان بوعلی کوچه مشاطان انجام شده است.

شهردار قزوین از رفع خاموشی دو بوستان شهر خبر داد و گفت: کابل‌گذاری مجدد و رفع خاموشی شبانه دو بوستان خبرنگار و جانباز در مناطق دو و سه شهرداری انجام شده است.

صباغی با بیان اینکه مرمت جدول‌های فرسوده با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی در معابر ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری قزوین در حال انجام است، افزود: در این نوبت جداول بلوار نخبگان نیز ترمیم شد.

کد خبر 627876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.