فیل دی یونگ دوباره یاد هندوستان کرد!

هافبک هلندی بارسلونا پس از جام جهانی دوباره عزم رفتن به منچستر یونایتد کرده و می‌خواهد از بارسلونا جدا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا ظاهراً دوباره با اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد صحبت کرده و گفته است که تمایل دارد به لیگ برتر جزیره برود.

شیاطین سرخ با چنگ و دندان برای به خدمت گرفتن بازیکن هلندی بارسلونا در پنجره تابستانی جنگیدند و حتی به نظر می‌رسید که با بارسلونا بر سر مبلغی به توافق رسیده‌اند. با این حال، دی یونگ قصد ترک نیوکمپ را نداشت و از وارد شدن به بحث با منچستر خودداری کرد تا این باشگاه نیز بیخیال جذب این بازیکن شود.

پس از ناامیدی تن هاگ برای جذب دی یونگ، قرمزها کاسمیرو را جذب کردند، اما گفته می‌شود که سرمربی هلندی منچستر هنوز به دی یونگ علاقه دارد و همچنان مایل است تا او را به ترکیب تیم خودش اضافه کند. ستاره سابق آژاکس علناً تمایل خود را برای ماندن در نیوکمپ اعلام کرده بود، اما ظاهراً پس از جام جهانی تصمیم دی یونگ نیز تغییر پیدا کرده است.

منابع خبری نزدیک به باشگاه منچستر یونایتد گزارش کرده‌اند که دی یونگ به تن هاگ اطلاع داده که مایل است مذاکرات شخصی را برای انتقال به تئاتر رویاها آغاز کند و دستمزد معوق خود را که بزرگترین مانع در پیگیری منچستریونایتد بود، رها کند.

دی یونگ هنوز با بارسلونا تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۶ قرارداد دارد، اگرچه گفته می‌شود که او آخرین تلاش‌های آبی اناری‌ها برای کاهش مجدد دستمزد خود را رد کرده است.

این هافبک از زمان ورود به بارسلونا در سال ۲۰۱۹، ۱۵ گل و ۱۹ پاس گل در ۱۵۷ بازی به ثبت رسانده است. او در جام جهانی ۲۰۲۲ یک گل به ثمر رساند و نمایش قابل قبولی در این تورنمنت داشت. بارسلونا با توجه به وضعیت قرارداد دی یونگ، برای فروش وی تحت فشار نیست و جوردی کرایف، مدیر ورزشی باشگاه اسپانیایی اصرار دارد که دیگر نیازی به جدایی دی یونگ وجود ندارد.

کرایف در مصاحبه خود به اسپورت گفته است: امروز دیگر صحبتی درباره جدایی هافبک هلندی تیم وجود ندارد. برخی اتفاقات می‌افتد که مربوط به فوتبال نیست و مسائل جداگانه‌ای آن‌ها را تعریف می‌کند. شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده و در حال حاضر، دی یونگ نقش مهمی در تیم دارد.

وی افزود: واقعیت این است که فرنکی در جمع ما باقی مانده است. او بازیکنی دوست داشتنی است و مردم از او انتظار زیادی دارند. او بازیکن متفاوتی است و استعداد بسیار بالایی دارد. برای همه باشگاه‌ها قوانین مالی خاصی وجود دارد که باید رعایت شود و ما نیز مراقب همین مسائل بودیم. تعاملات و محاسباتی رخ می‌دهد که به اتفاقات داخل زمین مربوط نیست، اما در حال حاضر دی یونگ بازیکن بارسلونا است و نقش مهمی در تیم ایفا می‌کند.

اریک تن هاگ در تابستان کریستین اریکسن و کاسمیرو را برای تقویت خط میانی خود به خدمت گرفت اما همچنان به دنبال استعدادهای جوان‌تر برای بهبود یافتن شرایط هافبک‌های خود است. جود بلینگهام از بروسیا دورتموند نیز از گزینه‌های منچستریونایتد به شمار می‌رود، اما گفته می‌شود باشگاه‌های رئال مادرید و لیورپول در رقابت برای این بازیکن ۱۹ ساله پیشتاز هستند.

کد خبر 627829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.