بهترین وکیل کرج با 15 سال سابقه

مشاوره حقوقی با یک وکیل پایه یک با تجربه و کارکشته یکی از برگ های برنده در پروندهاست، چرا که با استناد به موقع به بندهای قانونی درست شانس برنده شدن بسیار بالا میرود.

امروزه هر فردی در طی زندگی روزمره خود تعاملات مالی و کاری و حقوقی متعددی را با دیگران انجام میدهد و لزوم داشتن یک وکیل خوب در کرج بیش از پیش احساس میشود. چرا که در هر قرارداد یا معامله و داد و ستدی در قانون اساسی و مدنی و قانون فقه، بندهای مختلف و متعددی جهت جلوگیری از کلاهبرداری پیش بینی شده است.

چرا باید به بهترین وکیل کرج مراجعه کرد؟

در مسائل مختلفی که نیازمند مراجعه به وکیل در کرج هستیم، همواره دغدغه هایی وجود دارد از جمله اینکه آیا وکیل مربوطه تخصص لازم و میزان تسلط کافی بر قوانین مربوطه را دارد یا خیر؟ چرا که در طی سالهای متمادی قانونگذار، بسته به شرایط، قانون های متعددی را تصویب کرده است و استناد وکیل به بند قانونی درست، در زمان مناسب میتواند روال پرونده را کلا تغییر دهد و از شکست شما در دعاوی جلوگیری کند.

برای انجام مشاوره و یا سپردن وکالت به بهترین وکیل کرج می‌توانید با آرامش و آسودگی خاطر به پیگیری پرونده خود در دادگاه ها و دادسراهای کرج بپردازید. چرا که وکیل شما، تمامی کارهای لازم را انجام میدهد و با تخصص و تعهدی که دارد به بهترین بندهای قانونی استناد می‌کند تا از حق شما دفاع کند.

مهمترین دعاوی مطرح شده در دادگاه های کرج چیست؟

از جمله مهمترین دعاوی ای که روزانه در دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف کرج جریان دارد، دعاوی خانوادگی است. در این دعاوی که شامل انواع مختلفی مانند: طلاق، حضانت فرزند، انحصار وراثت، نفقه زن و فرزند، استرداد جهیزیه، اجرت المثل و موارد مشابه است، معمولا افراد به راحتی به دلیل عدم مراجعه به وکیل، به دلیل عدم اطلاع از حقوق خود، نمیتواند در دادگاه حق خود را بگیرند.

از دیگر دعاوی پرتعداد در دادگاههای کرج دعاوی مرتبط با معاملات ملکی و املاک است، چرا که در سالهای اخیر به دلیل جهش رشد قیمت مسکن و ملک، معاملات ملکی به شدت در استان البرز مورد توجه کرجی ها و تهران نشینان و حتی سایر ایرانی ها قرار گرفت، اما متاسفانه به دلیل وجود افراد کلاهبردار و عدم آشنایی خریداران با وضعیت ملک و زمین پرونده های ملکی متعددی ایجاد شده است.

از جمله مهمترین دعاوی ملکی میتوان به: دعوای تصرف عدوانی، خلع ید، سرقفلی و ملک مشاع یا فروش مال غیر اشاره کرد. در همه این دعاوی بهتر است حتما به وکیل خوب در کرج مراجعه کنید؛ چرا که طرف دیگر دعوا به دلیل مبلغ بالای ملک یا زمین قطعا از وکیل مشاوره میگیرد و با کمک یک وکیل ملکی حرفه ای تلاش میکند تا روند پرونده را به نفع خود به پایان ببرد.

ویژگی های یک وکیل خوب چیست؟

از مهم ترین ویژگی هایی که می تواند بین وکلا تمایز ایجاد کند داشتن مدرک وکالت پایه یک است. چرا که یک وکیل پایه یک در کرج باید بعد از اینکه مدرک وکالت خود را میگیرد، در آزمون های مرتبط نیز شرکت کند و علاوه بر آن باید ماهها زیر نظر وکلای خبره و با تجربه دوره کارآموزی را بگذراند تا در نهایت بتواند تحت عنوان وکیل پایه 1 در کرج فعالیت کند.

بهترین وکیل کرج با 15 سال سابقه

پس اولین ویژگیهایی که باید به آن توجه شود داشتن مدرک وکالت پایه یک است، در کنار آن ویژگی هایی مانند میزان تسلط بر قوانین مختلف مانند قانون اساسی، قانون مدنی، قانون حمایت از خانواده و قوانین فقهی نیز بسیار مهم است و در زمان طرح دعوا و جلسات دادگاه اهمیت به سزایی دارد.

از دیگر ویژگی هایی که مهم است، شخصیت و نوع برخورد خود وکیل است، امانتداری و رازداری یکی از مهم ترین نکات است، و موکل باید بتواند به وکیل خود اعتماد کند و به راحتی و بدون ترس مشکل خود را مطرح کند و مشاوره بگیرد.

از دیگر ویژگی های یک وکیل کارکشته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسلط بالا بر قوانین و حضور ذهن کافی برای استناد به بندهای مختلف قانونی
  • داشتن تجربه کافی در امر وکالت و دفاع از پرونده های متعدد
  • رعایت انصاف در دریافت حق الوکاله
  • داشتن احساس مسئولیت در قبال موکل
  • پیگیری مستمر پرونده تا رسیدن به نتیجه مورد نظر

آیا ساکن کرج بودن وکیل مهم است؟

در دسترس بودن وکیل بسیار مهم است. در زمان مراجعه اولیه و در طول جلسات مشاوره مهم است که بتوانید در زمان کمی به وکیل خود دسترسی داشته باشید، همچنین در طول رسیدگی به پرونده که ممکن است طولانی نیز باشد، نیاز است وکیل شما چندین بار به دادگاه یا دادسراهای کرج مراجعه کند و اگر وکیل در کرج نباشد و ساکن جای دیگری باشد قطعا در این موارد دچار مشکل میشوید.

از جمله موارد دیگری که میتواند تاثیر گذار باید این است که وکیل ساکن کرج با شرایط دادگاههای کرج و قضات و کارمندان آنها نیز آشنایی دارد و میتواند تعامل بهتری در زمان مراجعه برای پیگیری پرونده داشته باشد.

تماس با بهترین وکیل در کرج

برای پیگیری پرونده یا دعاوی ملکی، خانوادگی، کیفری یا حقوقی در شهر کرج و استان البرز توصیه میکنیم حتما به یک وکیل با سابقه، خبره و زبده مراجعه کنید. با گرفتن مشاوره تخصصی از وکیل پایه یک دادگستری در کرج از مرحله طرح شکوائیه تا تمامی مراحل پیگیری پرونده با استناد به بندهای قانونی درست شانس برنده شدن خود را بالا ببرید. در این راستا میتوانید با وکیل افشین مرادی با 15 سال سابقه تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل افشین مرادی: 09129530855

آدرس وب سایت: https://afshinemoradi.com

آدرس دفتر وکیل: کرج، میدان نبوت، ساختمان صدرا، طبقه اول واحد 1 دفتر وکالت افشین مرادی

ایمیل: afshinemoradi.com@gmail.com

کد خبر 627821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.