اجرای طرح نذر سلامت برای حمایت از بیماران کم‌بضاعت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان گفت: حدود ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات کمک هزینه درمانی هلال احمر به بیماران صعب العلاج نیازمند در استان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شعبانی امروز _دوشنبه بیست و هشتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مرحله نخست اعطای تسهیلات درمانی، ۱۴۴ مددجو در استان خوزستان از تسهیلات کمک هزینه درمانی جمعیت هلال احمر خوزستان با مبلغ ۴۶ میلیارد ریال بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه تسهیلات در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است، ادامه داد: سقف این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به ارائه مدارک پزشکی مانند پیش‌فاکتور یا فاکتور دارو یا صورتحساب بیمارستان از سوی متقاضی به همراه خلاصه پرونده و بررسی در کمیته مربوطه، مبلغ وام به افراد پرداخت می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه اعتبار این کمک هزینه‌ها از سوی جمعیت هلال احمر مرکز به استان‌ها تخصیص یافته است، پس از بررسی پرونده‌ها و ارسال به بانک‌ها این وام‌ها به بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی از یک سو و ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان را از مأموریت‌های جمعیت هلال احمر در سازمان داوطلبان معرفی و از خیران دعوت می‌کنم تا جهت تسکین آلام افراد دردمند و نیازمند کمک‌های خود را تحت عنوان نذر سلامت برای حمایت از بیماران کم بضاعت در اختیار این جمعیت قرار دهند.

کد خبر 627809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.