بهترین بازیکن تاریخ فوتبال عکاس شد!+عکس

لیونل مسی و خانواده‌اش، شب گذشته خاص‌ترین چهره‌های حاضر روی چمن ورزشگاه لوسیل بودند که دقایق طولانی‌مدتی صرف لذت‌بردن و تقسیم قهرمانی در جام‌جهانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و فرانسه از ساعت ۱۸:۳۰ _یکشنبه بیست‌وهفتم آذرماه_ در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و پس از پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل ۳ بر ۳، در ضربات‌پنالتی آرژانتین ۴ بر ۲ فرانسه مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و پس از ۳۶ سال انتظار، قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ شد.

پس از برپایی یک جشن قهرمانی باشکوه توسط مسی و بادیگاردهایی که با جان‌ودل کنار او بازی کردند تا به قهرمانی در جام‌جهانی برسند، نوبت به خانواده‌های بازیکنان رسید تا به زمین بیایند و در این جشن بزرگ و تاریخی شریک شوند و لحظات خاطره‌انگیزی را رقم بزنند که آرزوی هر انسانی در کره‌خاکی است.

در همین بین، مدال‌ها، جوایز و کاپ قهرمانی جام‌جهانی به خانواده‌ها می‌رسید تا بتوانند آن را لمس کنند و عکس‌های یادگاری بگیرند و جالب‌ترین و ویژه‌ترین خانواده، مادر، همسر و فرزندان لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بودند که به جشن‌های باشکوه قهرمانی عادت دارند اما این یکی، خیلی خاص بود و مسی نیز شخصاً مسئولیت ثبت این لحظات را برعهده گرفت.

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال عکاس شد!+عکس

مسی و روکوزو یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین زوج‌های دنیای فوتبال هستند و میلیون‌ها هوادار این دو، منتظر برپایی جشن قهرمانی تاریخی آن‌ها در قطر بودند. لئو و همسرش به لطف دوست دوران کودکی مسی به نام اسکاگلیا با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود با هم ازدواج کردند و اینک صاحب سه فرزند هستند.

تیاگو اولین فرزند لیونل و آنتونلا بود که در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد. این زوج در سال ۲۰۱۵ با به دنیا آوردن متئو، خانواده خود را چهار نفری کردند. در سال ۲۰۱۸ نیز سومین فرزند خانواده مسی به نام چیرو متولد شد. علاوه بر هواداران فوتبالی مسی، خانواده او میلیون‌ها هوادار ویژه هم دارد که معمولاً روزمرگی‌های خانواده فوق‌ستاره آرژانتینی را از طریق محتواهایی دنبال می‌کنند که مادر خانواده منتشر می‌کند.

با وجود اینکه مسی خیلی در شبکه‌های اجتماعی فعال نیست، اما همسرش آنتونلا معمولاً تصاویر پرطرفداری از خانواده محبوب خود در فضای مجازی منتشر می‌کند. او ۲۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که رقم بسیار قابل توجهی است و از مزایای ازدواج با فوق‌ستاره‌ای مثل مسی به حساب می‌آید. او بعد از قهرمانی لئو نیز زودتر خود این بازیکن دست به کار شده و متنی احساسی همراه با تصاویر جشن قهرمانی منتشر کرده و نوشت: می‌دانیم که چه رنجی کشیدی...

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال عکاس شد!+عکس

لئو بلافاصله بعد از گل شدن آخرین ضربه پنالتی به سمت همسر و فرزندانش که در طول تورنمنت کنارش بودند، رفت و شادی خود را با آن‌ها تقسیم کرد. اعضای این خانواده پنج نفره در ادامه جشن قهرمانی آرژانتین نیز حضور فعالی داشتند و تصاویر منتشر شده از آن‌ها، بخش قابل توجهی از محتوای ثبت شده از لحظات بعد از اهدای جام است. این عکس‌ها در حال حاضر محبوب‌ترین و پر تکرارترین عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز به شمار می‌رود.

همسر لئو با انتشار چند عکس از این جشن تاریخی خطاب به او نوشته است: چه افتخار بزرگی… از تو ممنونم که به ما یاد دادی هرگز تسلیم نشویم و تا آخر بجنگیم. بالاخره اتفاق افتاد… تو قهرمان جهانی هستی… می‌دانیم که در این سال‌ها چه رنجی کشیدی… آلبوم عکس‌هایی که آنتونلا منتشر کرده در عرض چند دقیقه به چهار میلیون لایک رسید و چند ده کامنت نیز زیر آن دیده می‌شود. در میان تصاویر منتشر شده از این جشن، عکسی که از مسی در حال عکاسی از همسرش که جام را به دست دارد، بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است. این گونه بود که آنتونلا به سوژه عکاسی فردی تبدیل شد که خود سوژه شماره یک کل عکاسان داخل ورزشگاه بود.

مادر لئو نیز در لحظات بعد از قهرمانی خیلی زود خود را به او رساند و در آغوشش گرفت تا آن ساعات و دقایق به بهترین شکل ممکن در کنار عزیزترین اعضای زندگی مسی سپری شود. پسران لئو به همراه مادر خود، در شب فینال جام جهانی قطر یک بار دیگر و این بار بیشتر و مصمم‌تر از همیشه به پدر خانواده افتخار کردند؛ پدری که حالا می‌توانند با قاطعیت ادعا کنند که بهترین فوتبالیست تاریخ است.

کد خبر 627791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.