مراحل تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگری شهرداری اجرا شد

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل گفت‌: در راستای تکریم ایثارگران و ایجاد ثبات و امنیت شغلی فرزندان این قشر، ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران در این شهر نیز اجرا شد و به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صفری امروز_ دوشنبه بیست‌وهشتم آذر _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از نیروهای ایثارگر شرکتی شهرداری اردبیل که مشمول طرح قانون مصوب تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگران بودند، پس از دریافت مجوز و طی مراحل اداری در نهایت تبدیل وضعیت شدند.

وی با بیان اینکه قرارداد کار معین ۱۵۰ نفر از این همکاران از ابتدای دی ماه سال جاری منعقد و اجرا خواهد شد، ادامه داد: تا آخر بهمن ماه مابقی قراردادها منعقد خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: از تلاش‌های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همچنین شهردار اردبیل در تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی شهرداری اردبیل قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: در راستای تکریم ایثارگران و ایجاد ثبات و امنیت شغلی فرزندان این قشر ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران در اردبیل نیز اجرا شد و به اتمام رسید.

کد خبر 627760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.