مدارس مأمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: مدارس شاهد و ایثارگران باید در راستای اهداف متعالی خود حرکت کنند و مأمن و محلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آذرماه_ در گردهمایی هم‌اندیشی مدیران مدارس ایثارگران با بیان اینکه جایگاه مدارس شاهد و ایثارگران به‌ویژه مدرسه شهدای محراب ویژه بوده که دوباره آن را راه‌اندازی و احیا کردیم، اظهار کرد: لازم است مدارس شاهد و ایثارگران که هویت‌بخش است را زنده نگه داریم.

وی افزود: مدارس شاهد و ایثارگران باید در راستای اهداف متعالی خود حرکت کنند و مأمن و محلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد. تلاش می‌کنیم تا مشکلات را در حد امکان کاهش دهیم و تسهیل‌گری در این امر اتفاق بیفتد و مدارس پویاتر از لحاظ آموزشی‌وپرورشی و تربیتی باشد.

لزوم ارتقای وضعیت تحصیلی آموزشی و پرورشی مدارس ایثارگران اصفهان

مرضیه ذاکری، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این گردهمایی، گفت: تبیین فلسفه تشکیل مدارس ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و فعالیت‌های فرهنگی عمیق و ارزشمند در مدارس و تلاش برای جذب دانش‌آموزان و ارتقای وضعیت تحصیلی آموزشی و پرورشی این مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار و نحوه هزینه‌کرد و حضور پررنگ مدیران این مدارس در ستادهای شاهد و شورای مشاوره مناطق و نواحی لازم و ضروری است.

کد خبر 627729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.