موزه دفاع‌مقدس زنجان باید راه‌اندازی شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان گفت: برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید موزه دفاع مقدس در استان راه‌اندازی شود تا ایثارگری غواصان دریادل زنجان معرفی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سیدشمس‌الدین موسوی در آئین اختتامیه رویداد استارت ایثار و مقاومت نوآوری‌های تولید و ارائه محتوا رسانه‌های نوین که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما با مظلومیت در دوران دفاع‌مقدس جنگید و از لحاظ تجهیزاتی نیز در تحریم کامل بودیم، حتی برای وسیله‌ای همچون سیم‌خاردار نیز در تحریم بودیم.

وی افزود: هر کشوری یک دانشگاه جنگ دارد و دانشگاه‌های کشور ما نیز در ارتش، سپاه و دفاع ملی کار می‌کند و از کشورهای دیگر نیز بورسیه داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان گفت: امروز نمی‌توانیم از علوم تکراری گذشته استفاده کنیم و باید از علومی که شما ایجاد می‌کنید، استفاده کنیم و علوم گذشته می‌تواند به منزله یک بستر باشد.

موسوی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به جوانان توصیه دارند که از گذشته درس بگیرید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان تصریح کرد: سازماندهی نیازها در زمان جنگ با تمام توان انجام شد و امروز تلاش می‌کنیم تا از علم برای نمایش آنچه در دفاع‌مقدس رخ داده است، استفاده کنیم.

موسوی افزود: برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید موزه دفاع مقدس در استان راه‌اندازی شود تا ایثارگری غواصان دریادل زنجان معرفی شود.

وی یادآور شد: اگر امروز در دنیا و در حوزه تولید پهپاد جزو کشورهای برتر و صادرکننده هستیم به این دلیل است که زمینه آن را از زمان دفاع‌مقدس داریم و در این میان استفاده از علم برای پیشرفت ضروری است.

کد خبر 627728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.