استفاده از سهمیه قیر رایگان برای اجرای طرح‌های عمرانی شهر

شهردار شهرکرد گفت: سهمیه قیر رایگان پس از جذب و بارگیری در انبار و مساعد شدن شرایط جوی برای اجرای طرح‌های عمرانی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز - دوشنبه بیست‌وهشتم آذرماه- در یکصد و چهل‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: حدود یک‌هزار و ۳۵۰ تن سهمیه قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافته که این سهمیه از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای شهرداری مرکز استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این سهمیه قیر رایگان پس از جذب و بارگیری انبار و مساعد شدن شرایط جوی برای طرح‌های عمرانی شهرداری شهرکرد استفاده می‌شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به تخصیص ۱۶ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری شهرکرد، خاطرنشان کرد: از این تعداد تاکنون پنج دستگاه وارد مرکز استان شده است و ۱۱ دستگاه اتوبوس دیگر تا یک ماه آینده وارد شهرکرد خواهد شد.

واحدیان تصریح کرد: حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه خرید اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل‌ونقل عمومی مرکز استان چهار محال و بختیاری از سوی شهرداری شهرکرد با مصوبه شورای اسلامی شهر و مابقی از محل اعتبارات دولتی تأمین و پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس رایگان برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد مصوب شد و این مصوبه در حال پیگیری است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: براساس مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت سیزدهم به استان چهارمحال و بختیاری، خرید یک دستگاه نیمه‌سنگین برای مدیریت شهری مصوب شده است که تا دو هفته آینده به این شهرداری اختصاص خواهد یافت.

واحدیان تاکید کرد: قرار است براساس این مصوبات یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی با بالابر ۴۳ متری به شهرداری شهرکرد اختصاص یابد که هنوز عملیاتی نشده، اما در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه دو هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت سیزدهم به استان چهارمحال و بختیاری برای تحویل زیرساخت‌های منظریه به شهرداری شهرکرد اختصاص یافت، افزود: براساس پیگیری‌های انجام شده از اداره کل راه و شهرسازی استان قرار است بیشتر از مبلغ مصوب به شهرداری پرداخت شود.

کد خبر 627717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.