جدیدترین ثبت نام ایران خودرو و اسامی برندگان
ثبت نام خودرو

طرح فروش هشت محصول ایران خودرو با موعد تحویل یک ساله از سه شنبه 3 اسفند تا پنج شنبه 5 اسفند 1400 به مدت سه روز آغاز شد.

جدیدترین ثبت نام ایران خودرو با عنوان طرح پیش فروش هشت محصول شروع شده است. متقاضیان جهت ثبت نام خودروهای ارائه شده می توانند به سایت ایران خودرو مراجعه کرده و از بین محصولات مختلف معرفی شده از جمله دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، دنا پلاس توربو دنده دستی، تارا دستی، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه ای و سورن پلاس یکی را انتخاب کنند.

طرح پیش فروش براساس نتایج قرعه کشی ایران خودرو در تاریخ اعلام شده به اجرا در می آید و اسامی برندگان در سایت این شرکت اعلام می شود.

جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو

طرح فروش هشت محصول ایران خودرو با موعد تحویل یک ساله از سه شنبه 3 اسفند تا پنج شنبه 5 اسفند 1400 به مدت سه روز آغاز شد. طرح پیش فروش عادی به روش قرعه کشی انجام می شود و کلیه شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه فعال خواهد بود. در این طرح شاهد تنوع در انواع خودرو بوده ایم و ایران خودرو این بار با معرفی هشت محصول امیدوار است بتواند متقاضیان بیشتری را در این طرح شرکت دهد. این طرح جدید بر اساس قیمت روز محصولات ایران خودرو اعلام شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش اسفند 1400 طبق جدول زیر است:

قیمت محصولات ایران خودرو

آخرین قرعه کشی انجام شده ایران خودرو

مراسم قرعه کشی ساعت 10 صبح روز شنبه 7 اسفند با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی به صورت زنده برگزار می شود. این مراسم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات پخش می شود. نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

این دو روش شامل ارسال پیامک به شماره تلفن متقاضی و مراجعه به سایت ایران خودروست. پس متقاضیانی که به هر دلیلی، پیامکی دریافت نکرده اند، این امکان را دارند تا با مراجعه به سایت https://esale.ikco.ir از وضعیت خود مطلع شوند.

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو

پس از ثبت نام ایران خودرو و برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان، افراد منتخب باید مبلغ پیش پرداخت علی الحساب را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نام این شرکت واریز کنند. باقی مبلغ وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و توسط ایران خودرو دریافت می شود.

ناگفته نماند، قبل از اعلام اسامی برندگان قرعه کشی، متقاضی نباید هیچ گونه وجهی واریز کند. مبلغ واریزی برندگان طبق قیمت روز محصولات ایران خودرو خواهد بود. مابه‌التفاوت مبلغ باقی مانده نیز بعد از یک سال و طبق قیمت همان روز از متقاضی دریافت می شود.

طرح پیش فروش ایران خودرو

حال این سؤال مطرح است که قیمت ها در ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو چقدر با بازار تفاوت دارد؟ برای درک این موضوع هر هشت محصول را طبق قیمت روز خودرو بررسی می کنیم.

  • قیمت کارخانه ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک 397 میلیون و 443 هزار تومان است و این خودرو در بازار، 480 میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای تارا اتوماتیک، 415 میلیون تومان است و این خودرو در بازار با 536 میلیون تومان قیمت به فروش می رسد.
  • قیمت کارخانه ای سورن پلاس، 242 میلیون و 524 هزار تومان است و این خودرو در بازار، 308 میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک 359 میلیون و 810 هزار تومان است و این خودرو در بازار، 473 میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای راناپلاس، 214 میلیون و 111 هزار تومان است و این خودرو در بازار، 270 میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای راناپلاس سقف شیشه ای 227 میلیون و 623 هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، 306 میلیون تومان است.
  • قیمت کارخانه ای تارا دستی، 293 میلیون و 35 هزار تومان است و این خودرو در بازار، 403 میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، 235 میلیون و 558 هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، 364 میلیون تومان به فروش می رسد.

با بررسی قیمت های کارخانه ای و بازار آزاد، می توان اختلاف حدودی 80 تا 120 میلیون تومانی در بین این هشت خودرو مشاهده کرد.

کلام آخر

قرعه کشی ایران خودرو در طرح پیش فروش با معرفی محصولات مختلف از این شرکت خودروساز انجام می شود. همه خودروهای با موعد یکساله و طبق قیمت روز محصولات ایران خودرو به برندگان تحویل داده می شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ایران خودرو نسبت به شرایط و ضوابط، نوع خودرو، مبلغ پیش پرداخت و موارد دیگر، فرایند ثبت نام را انجام دهند.

طرح های پیش فروش ایران خودرو هر ماه طبق تاریخ مورد نظر اعلام می شود. این طرح ها به دلیل قیمت پایین تر از بازار و جهت تعادل سازی قیمت ایران خودرو انجام می شود تا افرادی که نیاز به استفاده از خودرو دارند، بتوانند با قرعه کشی به خواسته خود برسند. همچنین، فروش فوق العاده ایران خودرو نیز از هر ماهه برگزار می شود.

کد خبر 627692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید رضا نساج IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    با سلام درود ماشین پراید ۸۳ اسقاط ثبت نام کردم درنمیاد بازم توکل به خدا نه بندش