تصویب ۸۰ مصوبه برای توسعه و پیشرفت شهر گوگد

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد گفت: با تشکیل ۲۷ جلسه علنی بیش از ۸۰ مورد مصوبه در زمینه‌های مختلف به منظور توسعه و پیشرفت شهر گوگد به تصویب رسیده است.

مصطفی حاج‌نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ با تشکیل ۲۷ جلسه علنی، بیش از ۸۰ مورد مصوبه در زمینه‌های مختلف به منظور توسعه و پیشرفت شهر گوگد به تصویب رسیده است.

وی گفت: یکی از وظایف مهم شورای اسلامی شهر دعوت از مسئولان شهرستان در صحن شورا و برپایی میز خدمت به منظور مطرح شدن مشکلات شهر از سوی شهروندان به صورت دیدار حضوری با مسئولان است که در این راستا با دعوت از مسئولان در مسجد جامع شهر گوگد، شهروندان مشکلات را مطرح کردند و مقرر شد برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد گفت: شهرداری این شهر تمام پروژه‌های در دست اقدام را طی مکاتبه به شورا ارسال کرد و شورای ششم نیز پروژه‌های عمرانی مورد درخواست شهرداری را در صحن شورا مطرح و پس از بحث و بررسی، تصویب کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بعضی از پروژه‌ها در دست اجرا و تعدادی نیز از جمله ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری (ایستگاه شهید علی لندی) واقع در بلوار شفا و غسالخانه شهر گوگد به بهره‌برداری رسیده است.

حاج‌نوروزی گفت: طرح تکریم ارباب‌رجوع و دیدار با شهروندان برای انعکاس انتقادات و پیشنهادها همچنین همکاری با گروه‌های مذهبی، هنری، ورزشی به صورت مستمر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر گوگد با کمیسیون‌های مختلف به‌ویژه کمیسیون املاک شهرداری در زمینه آزادسازی املاک در مسیر طرح‌ها همکاری دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد با بیان اینکه در سال جاری با تصویب تعرفه عوارض محلی و هزینه‌های خدمات شهری، شهرداری گوگد یک دستگاه سواری دنا و تجهیزات ماشین‌آلات خریداری کرد، گفت: تصویب نرخ‌های پیشنهادی کرایه حمل‌ونقل عمومی شهر و نرخ سرویس مدارس دانش‌آموزان شهر گوگد از دیگر مصوبات شورای اسلامی شهر گوگد است.

وی از تشکیل جلسات هم‌اندیشی و پیگیری امور مربوط به بیمارستان حضرت آیت‌الله گلپایگانی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی جلسات متعدد شهرستانی و استانی با شهرداری برای تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر، این طرح در شش ماه نخست سال جاری اجرا شد.

حاج‌نوروزی ادامه داد: همکاری با شهرداری برای تهیه و واگذاری ساختمان به مرکز ترک اعتیاد شهر گوگد، همراهی با تولیدکنندگان و کارآفرینان شهر گوگد در راستای رفع مشکلات آنها، همکاری در برگزاری جشنواره غذاهای محلی و سنتی، جشنواره فرهنگی ورزشی و تجلیل از آزادگان به همراه خانواده‌هایشان در محل ارگ تاریخی گوگد از اقدامات شورای اسلامی شهر گوگد است.

کد خبر 627658

برچسب‌ها