بهره‌برداری از ۲ محور سلامت در منطقه ۱ نجف‌آباد

مدیر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد گفت: منطقه یک دو محور سلامت دارد؛ بلوار طالقانی با حدود ۵۰۰ متر طول و محور تفریحی بوستان زندگی با ۲۲۰۰ متر طول که ۸۰۰ متر آن تا پایان امسال و مابقی تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدرضا کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه منطقه یک ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر فضای سبز دارد، اظهار کرد: پارک لاله با مساحت حدود ۱۲ هکتار، رتبه نخست را در میان فضاهای سبز و پارک‌های شهرداری نجف‌آباد دارد.

وی با بیان اینکه بوستان دیگری به نام «هزار گل» با سه هکتار مساحت در مجاورت پارک لاله قرار دارد، افزود: در پارک لاله اقدامات مختلفی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از جمله آن می‌توان به تعیین دو بخش برای ورزش صبحگاهی زنان اشاره کرد تا شهروندان بتوانند صبح‌ها ورزش همگانی داشته باشند.

مدیر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: بخش دیگری از فضای پارک لاله برای تنیس روی میز مردان اختصاص داده شده و بودجه مناسبی برای سنگ‌فرش، اصلاح لوازم ورزشی پارک کودکان و وسایل بازی در نظر گرفته شده است تا بتوانیم در مسیر خدمت به شهروندان گام برداریم.

کتابی با بیان اینکه در منطقه یک حدود ۱۱۸ هکتار فضای سبز وجود دارد، تصریح کرد: از این میزان ۳۸ هکتار در ۱۰ پارک و بوستان، حدود پنج هکتار در کمربند فضای سبز و ۷۵ هکتار در فضای سبز معابر وجود دارد.

وی ادامه داد: منطقه یک، دو محور سلامت دارد؛ بلوار طالقانی با حدود ۵۰۰ متر طول و محور تفریحی بوستان زندگی با ۲۲۰۰ متر طول که ۸۰۰ متر آن تا پایان امسال و مابقی تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 627642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.