از طراحی خدمات هفت‌گانه تا دریافت مصوبه طرح تفصیلی

معاون شهرسازی و معماری شهردار نجف‌آباد، پروژه‌ها و برنامه‌های این معاونت در سال جاری را تشریح کرد.

مهرداد محلوجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی شش ماه ابتدایی سال، ۲۹۰ فقره پروانه ساختمانی در مناطق پنج‌گانه شهرداری نجف‌آباد صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در منطقه یک ۱۰۱ مورد پروانه صادر شده که نسبت به سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است، در منطقه دو ۵۷ پروانه صادر شده که نسبت به سال ۱۴۰۰، ۳۵ درصد کاهش داشته است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: صدور پروانه در منطقه سه ۳۶ مورد بوده که نسبت به سال قبل پنج درصد کاهش داشته است. در منطقه چهار نیز ۶۱ پروانه صادر شده که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

محلوجی ادامه داد: در منطقه پنج ۳۵ پروانه صادر شده که نسبت به سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که امسال در اولویت کاری این معاونت قرار دارد، تصریح کرد: علاوه بر پیگیری دریافت مصوبه طرح تفصیلی و طرح جامع حریم، طراحی بلوار الغدیر، طراحی شهرک سلامت برای پوشش غرب استان و شهرستان نجف‌آباد، طراحی یادمان شهدا و مقبره شهید حججی و مرمت عصارخانه اخلاقی جهت حفظ آثار باستانی شهر از جمله پروژه‌های این معاونت در سال ۱۴۰۱ است.

معاون معماری و شهرسازی شهردار نجف‌آباد گفت: یک قطعه زمین یک هزار هکتاری در حریم شهر قرار دارد که در مالکیت وزارت راه و شهرسازی است و در تعاملات انجام گرفته مقرر شد خدمات متنوعی همچون آرامستان جدید شهر، جانمایی مشاغل مزاحم شهری، خدمات گردشگری و تفریحی که به خدمات هفت‌گانه مشهور است، برای آن طراحی شود.

کد خبر 627636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.