تارتار: نتوانستیم حتی به اردوی شهرستان برویم/ انگیزه‌های زیادی برای پیروزی داریم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: ازنظر روحی، تیمی که به اردوی خارجی می‌رود به‌مراتب بهتر از تیمی است که در داخل و شهر خودش می‌ماند. این به‌خاطر مشکلات بودجه‌ای است که ما نتوانستیم در خارج از کشور اردو داشته باشیم و حتی در شهرستان هم اردو نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی فردا پس از یک وقفه دوماهه برای ما می‌تواند جذاب باشد. تعطیلات ازنظر ذهنی و روحی کل مجموعه تیم را به‌هم می‌ریزد و خسته‌کننده است. می‌دانیم آلومینیوم اراک در شش هفته گذشته شکستی را متحمل نشده و ساختار دفاعی منظمی دارد. وقتی در زمین خودشان تجمع می‌کنند، می‌توانند از ضد حمله‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: آن‌ها تیم با برنامه‌ای هستند و ما هم بر اساس این نوع تاکتیک تمرینات خوبی انجام دادیم. بازی سختی برای هر دو تیم است و با توجه به اینکه میزبان هستیم، انگیزه زیادی داریم و امیدوارم در این بازی پیروز شویم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: هدفمان این است که خیلی زود به بالای جدول برسیم، اما حفظ تیم در تعطیلات سخت است. همیشه بازی اول پس از تعطیلات مشکلاتی ازنظر بدنی و انسجام تیمی دارد، ولی امیدوارم این مشکل برای تیم ما وجود نداشته باشد.

وی افزود: ازنظر روحی، تیمی که به اردوی خارجی می‌رود به‌مراتب بهتر از تیمی است که در داخل و شهر خودش می‌ماند. این به‌خاطر مشکلات بودجه‌ای است که ما نتوانستیم در خارج از کشور اردو داشته باشیم و حتی در شهرستان هم اردو نداشتیم. مشکلات هست، اما باشگاه سعی می‌کند مشکلات را برطرف کند. همه باشگاه‌ها مشکلات دارند و ما هم همین‌طور. اما سعی کردیم با تیم‌های خوب ازجمله گل‌گهر و سپاهان بازی کنیم. بازی‌های خوبی داشتیم و این بازی‌ها به ما کمک کرد که برای بازی فردا و کسب سه امتیاز امیدوار شویم.

تارتار ادامه داد: امیدوارم وی‌ای‌آر به عمر ما قد بدهد و این تصمیم عملی شود. می‌ترسیم وی‌ای‌آر را در کشور نبینیم. چون همه‌اش شعار است. امیدوارم مسئولان به این مسئله جدی فکر کنند. چون همه فوتبال از این فقدان ضرر می‌بیند. شوخی نیست که بگویند به این فصل و فصل بعد هم نمی‌رسد. امیدوارم این فناوری زودتر وارد کشور شود. خیلی وقت است که تماشاگران را در ورزشگاه ندیدیم و امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکلات مرتفع شود تا هواداران به ورزشگاه بیایند تا فوتبالمان زیباتر شود.

کد خبر 627635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.