عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ آذر

در این بسته خبری از آزادسازی ۸۰درصدی خیابان حافظ تا لزوم نوسازی ۴۰درصدی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر دماوند و اجرای طرح پایلوت عرضه تاکسی‌های اتوماتیک در کاشان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته، شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بودند. در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران)، سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای طرح پایلوت عرضه تاکسی‌های اتوماتیک در کاشان

حسن بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان، گفت: طرح پایلوت عرضه تاکسی‌های اتوماتیک در کاشان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

۴۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر دماوند نیازمند نوسازی

حمیدرضا غلامرضازاده، رئیس سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری دماوند، گفت: حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از ناوگان زیر پوشش این سازمان احتیاج به نوسازی دارد که به محض باز شدن سامانه و اعلام نوع خودرو در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اجرای دیوارنگاره‌های موضوعی در نقاط مختلف شهر رفسنجان

سید مجتبی میرزمانی، رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان، از اجرای دیوارنگاره‌های شهری در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد.

آسفالت کنارگذر ۲۰متری تالش

مهران نجاتی، سرپرست شهرداری تالش، گفت: با همکاری شهرداری و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، کنارگذر ۲۰متری این شهر آسفالت می‌شود.

آزادسازی ۸۰ درصد خیابان حافظ

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد، گفت: طی سه سال گذشته، آزادسازی ۸۰ درصد خیابان حافظ با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است.

تامین ۱۵ دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای فردیس

محمدرضا احمدی‌نژاد، شهردار فردیس، گفت: ۱۵ دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق خریداری شده است و تا پایان سال جاری، به شهرداری تحویل داده خواهد شد.

دستیابی به شهری انسان‌گرا در گرو بسیج فکری نخبگان شهر است‌

رسول خالدی، شهردار گندمان، گفت: پیاده‌سازی رویکرد شهر انسان‌گرا که در آن حقوق عمومی شهروندان در قالب یک گفتمان ضمن مشارکت هدفمند در حاکمیت شهر محقق شود، نیازمند بسیج فکری نخبگان شهر است‌.

کد خبر 627586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.