جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل شهری نجف‌آباد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری نجف‌آباد گفت: به همت شهرداری اقدامات خوبی در زمینه جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل شهری انجام شده است که به‌زودی بروز و ظهور خواهد داشت و جهشی در صنعت حمل‌ونقل شهر پدید خواهد آمد.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد، رضا رضایی ضمن عرض تبریک روز صنعت حمل‌ونقل به خانواده بزرگ چهار هزار نفری حمل‌ونقل بار و مسافر نجف‌آباد در بخش‌های سبک و سنگین، اظهار کرد: ناوگان حمل‌ونقل نجف‌آباد از ناوگان‌های فرسوده و از رده خارج‌شده است. میانگین عمر ناوگان ما بالای ۲۰ سال است که زیبنده نجف‌آباد نیست.

وی افزود: به همت شهرداری نجف‌آباد اقدامات خوبی در زمینه جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل شهری انجام شده است که به‌زودی بروز و ظهور خواهد داشت و جهشی در صنعت حمل‌ونقل شهر پدید خواهد آمد.

در ادامه، اسماعیل آخوندی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، ضمن تبریک روز حمل‌ونقل و قدرشناسی از زحمات و تلاش‌های کارکنان مشغول در این صنعت خاطرنشان کرد: این روز یادآور لبیک رانندگان به درخواست حضرت امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: خدمات‌دهی به شهروندان در زمینه حمل‌ونقل و رفت‌وآمد از اقدامات جالب توجه شهرداری به شهروندان است.

عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد، نیز ضمن عرض خداقوت به همکاران حوزه حمل‌ونقل و فعالان این عرصه تاکید کرد: حمل‌ونقل خوب نشانه پویایی و رو به رشد بودن شهر است.

وی تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری بر این بوده است که شرایط خوبی را برای حمل‌ونقل شهر رقم بزند. امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم تا مسافران کمترین معطلی را در ایستگاه‌ها نداشته باشند و شهرداری بتواند خدمات بهتری ازلحاظ کمی و کیفی ارائه کند.

در ادامه، دکتر عیدی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف‌آباد، گفت: حمل‌ونقل یکی از بحث‌های زیرساختی برای توسعه شهر است. بالا بردن بهره‌وری از سازمان حمل‌ونقل وظیفه ذاتی شهرداری است و باید از فناوری‌های جدید و نوین در این مسیر استفاده شود.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم رفت‌وآمد مردم را در سطح شهر تسهیل و اتلاف وقت همشهریان را در ایستگاه‌ها کمتر کنیم تا بتوانیم به سوی شهر هوشمند پیش برویم.

به گزارش ایمنا، به مناسبت روز ملی صنعت حمل‌ونقل، طی آیینی با حضور شهردار نجف‌آباد، رئیس شورای اسلامی و اعضای شورا، معاونان شهردار و مدیریت سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر از فعالان حوزه حمل‌ونقل شهرداری نجف‌آباد و فعالان حوزه بازسازی ناوگان حمل‌ونقل شهرداری قدردانی شد.

کد خبر 627584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.