هسته خلاق در دانشگاه‌ها تشکیل شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در نظر داریم هسته‌ای از دانشگاه‌های مختلف با عنوان هسته خلاق و نوآوری برای ارائه پیشنهادات و نظرات به مدیریت شهری تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز_ یک‌شنبه بیست‌وهفتم آذر_ در نشست هم‌اندیشی مدیریت شهری با کانون‌های فرهنگی هنری و انجمن عملی دانشگاه‌ها اظهار کرد: در نظر داریم هسته‌ای از دانشگاه‌های مختلف با عنوان هسته خلاق و نوآوری برای ارائه پیشنهادات و نظرات به مدیریت شهری تشکیل شود.

وی ادامه داد: در هر دوره‌ای از مدیریت شهری یکسری از اولویت‌ها و محدودیت‌ها در امور شهری ایجاد می‌شود که باعث می‌شود بعضی مسائل مغفول بماند.

رئیس ستاد توان افزایی سمن‌های شهر تهران گفت: آن چیزی که در شهر می‌بینیم محصول سال‌های متعددی است و باید برنامه‌ریزی ما برای بهبود و رفع مسائل در بستر زمان اتفاق بیفتد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هدف مدیریت شهری بهبود کیفیت زندگی شهری شهروندان است، تصریح کرد: دانشجویان با دغدغه‌ها و تخصصی که دارند می‌توانند به مدیریت شهری کمک کنند.

وی اضافه کرد: در گذشته اکثر نوآوری در فعالیت‌ها از کانون‌های دانشجویی بیرون می‌آمد و امروز خیلی این نوآوری‌ها را شاهد نیستیم، سعی داریم ارتباطات تشکل‌های دانشجویی و علمی دانشگاه‌ها با مدیریت‌های شهری را مستقیم کنیم.

علوی با انتقاد از نحوه مدیریت شهری دوره قبل گفت: ذکر بعضی نکات از دید عینک سیاسی نیست، بلکه از بعد تخصصی است، اینکه مدیریت شهری گذشته نسبت به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل هیچ اقدامی انجام نداده، عامل اصلی وضعیت امروز است.

کد خبر 627580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.