گیتی‌پسند ۲ _ سایپا ۳/ تعطیلات هم کمکی به قرمزهای اصفهان نکرد

دو تیم والیبال گیتی‌پسند و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سایپایی‌ها این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم والیبال گیتی‌پسند و سایپا امروز _ یکشنبه بیست‌وهفتم آذر _ در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه مخابرات اصفهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه سه بر دو به سود سایپا تمام شد.

ست اول: امتیاز اول برای سایپا ثبت شد. دو تیم پایاپای پیش می‌روند. دقایقی گیتی‌پسند جلو افتاد، اما سایپا بازی را به تساوی کشاند. بازی با نتیجه یازده بر هشت به نفع سرخ‌پوشان اصفهان است که سایپا در زمان استراحت درخواست کرد. تکه‌ای از کفپوش سالن درآمد که باعث بحث بین بازیکنان دو تیم شد. سرمربی گیتی‌پسند برای اینکه فاصله امتیاز زیاد نشود، وقت استراحت گرفت. در این ست، بازیکنان سایپا بارها امتیازات از دست رفته را جبران کردند، اما درنهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع شاگردان عقیلی تمام شد.

ست دوم: امتیاز اول این ست برای گیتی‌پسند ثبت شد. دو تیم پایاپای پیش می‌روند. گیتی‌پسند دو امتیاز عقب افتاد و عقیلی وقت استراحت گرفت. دو تیم در امتیاز ۱۴ به تساوی رسیدند. در ست دوم برخلاف ست اول، گیتی‌پسند به‌دنبال جبران امتیازات است. قرمزها بازی را در امتیاز ۲۰ به تساوی کشاندند و سرمربی سایپا وقت استراحت گرفت. ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود سایپا تمام شد.

ست سوم: اولین امتیاز برای سایپا ثبت شد. گیتی‌پسند چهار امتیاز عقب افتاد و عقیلی وقت استراحت گرفت. قرمزپوشان اصفهان اختلاف امتیاز را کاهش دادند تا این بار سایپا وقت استراحت بگیرد. گیتی‌پسندی‌ها تسلیم نشدند و بازی را به تساوی کشاندند. شاگردان عقیلی با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ پیش افتادند. درنهایت گیتی‌پسند با یک کامبک این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به نام خود تمام کرد.

ست چهارم: گیتی‌پسندی‌ها همان اوایل ست چهارم عقب افتادند و عقیلی وقت استراحت گرفت. قرمزها اختلاف امتیاز را کم کردند. شاگردان عقیلی اختلاف را تا عدد یک هم کاهش دادند، اما سایپایی‌ها اجازه نمی‌دهند پیش بیفتند. در این ست بیشتر مواقع سایپا جلو بود و درنهایت بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع این تیم تمام شد.

ست پنجم: امتیاز اول برای گیتی‌پسند ثبت شد. دو تیم در ست آخر برای هر امتیازی جنگنده بازی می‌کنند. در آخرین امتیازات سایپایی‌ها دو امتیاز پیش افتادند و عقیلی تایم استراحت گرفت. درنهایت بازی با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود سایپا تمام شد.

کد خبر 627578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.