کشف بیش از ۱۱۸ کیلوگرم تریاک در یک خودرو سواری

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان "کوار" و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حدود ۱۱۸ کیلو و ۸۰۵ گرم تریاک در بازرسی از سواری پژو کشف شد.

سردار رهام بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارکنان انتظامی شهرستان "کوار" و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی از ورود یک محموله مواد مخدر از هرمزگان به سمت شیراز با یک سواری پژو پارس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محور مذکور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت سواری پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از تعقیب و گریز مأموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق به توقیف خودرو شدند، گفت: در بازرسی از این سواری ۱۱۸ کیلو و ۸۰۵ گرم تریاک کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، افزود: استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

کد خبر 627558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.