تصویب طرح جایزه ویژه شهرداری اصفهان در جشنواره شیخ بهایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: طرح جایزه ویژه شهرداری اصفهان در جشنواره شیخ بهایی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم آذر_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه تصویب جایزه ویژه مدیریت شهر اصفهان در جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی در شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی رویدادی ملی است که از سال ۱۳۷۶ در شهر اصفهان برگزار می‌شود و کارآفرینان، نوآوران و فن آفرینان برتر ملی در آن شرکت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان به مانند دیگر دستگاه‌های اجرایی طی سال‌های گذشته از این جشنواره با اختصاص اعداد و ارقامی حمایت کلی می‌کرده است افزود: امسال به پیشنهاد شهرک علمی و تحقیقاتی و شهرداری قرار شد جایزه ویژه مدیریت شهری را داشته باشیم، بر این اساس علاوه بر ارزیابی خود جشنواره، مدیریت شهر نیز از منظر رسالت سازمانی خود داوری‌هایی انجام می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: جایزه مدیریت شهر در این جشنواره در سه بخش عمران شهری، خدمات شهری و حمل‌ونقل شهری تعریف شده است، این موضوعات در فراخوان این جشنواره گنجانده خواهد شد، بر این اساس بیشترین اعتبارات و بودجه شهرداری اصفهان به همین سه بخش که در جشنواره به آن می‌پردازیم، اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی در این جشنواره انتخاب می‌شود که کاربردی باشد و به حل مسئله کمک کند، خاطرنشان کرد: رقمی که برای اهدای جایزه به سه نفر برتر تخصیص می‌یابد، پنج میلیارد ریال است و ما برای سه جایزه اعتبار در نظر گرفتیم، اما در پایان به ده‌ها سوژه مرتبط با مدیریت شهر دست خواهیم یافت.

کد خبر 627551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.