قابلیت رانندگان حمل‌ونقل عمومی در انتقال آموزه‌های شهروندی

شهردار مبارکه گفت: رانندگان حمل‌ونقل عمومی این قابلیت را دارند که در ارتباط روزمره با مسافران و شهروندان، مفاهیم و آموزه‌های شهروندی و شهری ازجمله مسائل زیست‌محیطی، فرهنگ حمل‌ونقل و ترافیک را به‌شکل مناسبی به آنها ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی در همایش تجلیل از رانندگان مجموعه مدیریت شهری مبارکه، اظهار کرد: بدون شک رسیدن به توسعه پایدار و تحقق عدالت اجتماعی در بخش حمل‌ونقل در گرو همکاری تلاشگران حوزه حمل‌ونقل است.

وی با بیان اینکه مردم همواره کار رانندگان درون‌شهری و قشر زحمتکش تاکسی را رصد می‌کنند، افزود: هرچه بیشتر به شهروندان خدمت کنیم، رضایتمندی آنها افزایش می‌یابد.

شهردار مبارکه با تبریک روز حمل‌ونقل و رانندگان خاطرنشان کرد: این روز، روز قدردانی از خدمات رانندگان و سایر دست‌اندرکاران و شاغلان بخش حمل‌ونقل و فرصت مناسبی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

احمدی با بیان اینکه رانندگان حمل‌ونقل عمومی همواره مورد اعتماد شهروندان بوده‌اند، تصریح کرد: رانندگان این قابلیت را دارند که در ارتباط روزمره با مسافران و شهروندان، مفاهیم و آموزه‌های شهروندی و شهری ازجمله مسائل زیست‌محیطی، فرهنگ حمل‌ونقل و ترافیک را به‌شکل مناسبی به آن‌ها ارائه دهند.

به گزارش ایمنا، آیین تجلیل از رانندگان مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت بیست‌وششم آذر، روز حمل‌ونقل و رانندگان، با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، شهردار، رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و رانندگان واحدهای مختلف شهرداری مبارکه برگزار شد.

کد خبر 627521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.