با مراکز خرید استخر بادی و وان بادی آشنا شوید

برای زندگی آپارتمان‌نشینی حال حاضر، داشتن استخر بادی و وان بادی کمک می‌کند تا کودکان از بازی کردن با این وسایل نهایت لذت را ببرند.

همچنین این وسایل برای افراد بزرگسال نیز مناسب بوده و به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین وسایل در تابستان تبدیل شده‌اند. اگر شما هم قصد خرید این دو محصول را دارید، این مطلب شما را در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد.

استخر بادی و انواع آن

یکی از پرفروش‌ترین محصولات بادی، استخرهای بادی هستند. این محصول به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد خود از جمله راه‌اندازی آسان، استفاده راحت، عدم اشغال فضای زیاد و... به یکی از محبوب‌ترین وسایل تفریحی در بین کودکان و بزرگسالان تبدیل شده است.

تنوع استخرهای بادی بسیار زیاد است. برخی از استخرهای بادی همراه با سرسره هستند. این سرسره به صورت متصل و یا جدا از استخر طراحی شده است؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به فضای خانه خود یکی از این دو مدل را خریداری کنید.

نوع دیگر استخرهای بادی مدل استخر بادی آب‌پاش است. لذت بازی کردن با این استخر، برای کودکان شما چندین برابر است، چرا که قطرات آب از درون این آب پاش به صورت قطرات باران بر سر و صورت کودک می‌ریزد. این ویژگی باعث می‌شود تا کودک شور و هیجان زیادی هنگام بازی کردن تجربه کند.

مدل مبل‌دار و صندلی‌دار استخرهای بادی جزو کم‌فروش‌ترین مدل استخرهای بادی به شمار می‌روند. استفاده از این مدل استخرهای بادی آرامش را برای کودک شما به ارمغان می‌آورد. استخرهای بادی بزرگسال نوع بزرگ‌تر استخرهای بادی بوده که برای استفاده افراد بزرگسال طراحی شده‌اند. اگر فضای کافی در خانه دارید، خرید استخرهای بادی بزرگ‌سال بسیار به صرفه‌تر از ساخت یک استخر خواهد بود.

هنگام خرید استخرهای بادی توجه به برخی از ویژگی‌های آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله آنها می‌توان به رنگ‌بندی استخر، ابعاد و اندازه استخر، اشکال مختلف استخر، نصب و راه‌اندازی استخر، قابلیت تخلیه آب، تعداد دریچه‌ها، خاصیت ضد حساسیت استخر، وزن استخر، قیمت استخر و... اشاره کرد.

خرید استخرهای بادی

شما می‌توانید انواع استخر بادی از بهترین برندها از جمله اینتکس را از فروشگاه اورجینال لند با تضمین کیفیت پرداخت و قیمت مناسب خریداری کنید. تنوع استخرهای بادی بسیار زیاد است. شما می‌توانید با مشاهده این محصولات و مقایسه آنها با یکدیگر بهترین استخرهای بادی مناسب خود و یا کودکان را خریداری کنید.

وان بادی و انواع آن

تصور کنید که بعد از یک روز کاری سخت و پر مشغله، درون یک وان آب گرم در حال ریلکس کردن هستید. این موقعیت به شما کمک می‌کند تا انرژی شما به حالت اولیه خود بازگردد. اگر فضای کافی برای نصب وان در حمام خود ندارید و یا نمی‌خواهید هزینه ساخت یک وان را بدهید، خرید وان‌ بادی می‌تواند تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

وان‌های بادی برای همه رده‌های سنی از جمله نوزادان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تولید شده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید در کنار کودکان خود از ریلکس کردن در این وان‌های بادی نهایت لذت را ببرید. تنوع طرح‌های وان‌ بادی برای کودکان و نوجوانان بسیار زیاد است. از جمله آنها می‌توان به وان با طرح خرس، وان با طرح ماشین، وان با طرح مستطیل، وان با طرح جزیره، وان با طرح مربعی و... اشاره کرد.

هنگام خرید وان بادی توجه به برخی از ویژگی‌ها کمک می‌کند تا انتخاب درستی داشته باشید. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ابعاد وان، وزن وان، رنگ‌بندی وان، دریچه تخلیه، جنس وان و... اشاره کرد. وان‌های بادی بزرگسال علاوه بر کاهش استرس و اضطراب دارای جنبه‌های درمانی مانند کاهش دردهای عضلانی، دردهای ناشی از دیسک کمر، کاهش وزن، افزایش کیفیت خواب و... هستند.

با مراکز خرید استخر بادی و وان بادی آشنا شوید

با تمام مزایایی که خرید وان‌های بادی دارند، آسیب‌پذیر بودن آنها نسبت به وان‌های معمولی از جمله مواردی است که می‌تواند شما را برای خرید دچار تردید کند. برخورد وان با هرگونه جسم تیز می‌تواند باعث پارگی بدنه آن شود. البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد، چرا که تعمیر و ترمیم وان‌های بادی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با خرید چسب‌های مخصوص وان‌های بادی، نسبت به تعمیر این محصول اقدام کنید.

برای افزایش طول عمر وان‌های بادی می‌توانید بعد از هر بار استفاده، آب آن را تخلیه کنید. سپس تمام باد آن را خارج کنید و آن را از محل‌های مناسب تا کنید. بهتر است هوای محل نگهداری وان‌های بادی خنک باشد و از قرار دادن آن در زیر نور خورشید جلوگیری کنید، چرا که گرما می‌تواند باعث آسیب رسیدن به بدنه وان شود.

خرید وان‌های بادی

اگر قصد خرید آنلاین وان بادی را دارید، می‌توانید خرید اینترنتی خود را بدون هیچ نگرانی از اورجینال لند انجام دهید. این فروشگاه اینترنتی، نمایندگی رسمی محصولات اینتکس بوده و یک خرید اینترنتی امن را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید انواع وان‌های بادی را با مرغوب‌ترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در این فروشگاه مشاهده کرده و با مقایسه محصولات با یکدیگر، بهترین محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

کد خبر 627515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.