تاکنون ۴ مصدوم بر اثر شدت سوختگی جان باختند/ وضعیت ۴ مصدوم دیگر نامساعد

معاون درمان بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی‌کاظم(ع) اصفهان با بیان اینکه سه مصدوم دیگر حریق مینی‌بوس در محور نقنه بر اثر شدت سوختگی جان باختند، گفت: سه نفر از مصدومان در آی‌سی‌یو بستری هستند که حال عمومی مناسبی ندارند.

حسین بدیعی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره وضعیت مصدومان حریق مینی‌بوس در محور نقنه به سمت دهاقان، اظهار کرد: یکی از مصدومان که از دستگاه جدا شده بود، شب گذشته به دلیل وخامت اوضاع مجدد به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شد.

وی با بیان اینکه سه نفر از مصدومان این حادثه بر اثر شدت سوختگی جان باختند، ادامه داد: چهار نفر از مصدومان در آی‌سی‌یو بستری هستند که حال عمومی مناسبی ندارند، همچنین یک نفر از مصدومان به نظر می‌رسد در شرایط ثبات قرار دارد.

معاون درمان بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان تصریح کرد: سایر مصدومان حریق مینی‌بوس در محور نقنه به سمت دهاقان که در بیمارستان سوانح سوختگی بستری هستند، وضعیت خوبی ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که روند بهبود سوختگی مصدومان به چه صورت است، اضافه کرد: بیشتر مصدومان از ناحیه سر، صورت و دست‌ها دچار سوختگی شدید هستند؛ سوختگی صورت آن‌ها درجه سه است که باید پیوند پوست انجام شود.

بدیعی‌نژاد گفت: ازآنجاکه صورت مصدومان سوختگی شدیدی دارد، وضعیت مناسبی ندارند، باید منتظر بمانیم تا شرایط عمومی آن‌ها مطلوب و از دستگاه تنفس مصنوعی جدا شوند، همچنین باید علائم بالینی، حیاتی و آزمایشگاهی آن‌ها مناسب شود تا بتوان برای عمل و پیوند پوستشان تصمیم‌گیری کرد.

به گزارش ایمنا، ساعت ۰۶:۳۰ روز دوشنبه بیست‌ویکم آذرماه وقوع آتش‌سوزی در مینی‌بوس در محور نقنه به سمت دهاقان به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان گزارش شد. در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که هشت نفر آن‌ها زن و یک نفر مرد بود، چهار آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند و درصد سوختگی مصدومان این حادثه از ۱۰ تا ۷۵ درصد ارزیابی شد. تاکنون چهار نفر از مصدومان این حادثه بر اثر شدت سوختگی جان باختند و حال چهار نفر دیگر مساعد نیست.

کد خبر 627487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.