از دیدار با مدیرکل ورزش‌وجوانان تا نشست با مسئولان و مدیران باشگاه‌های فعال+عکس

رئیس فدراسیون هندبال طی سفر به استان اصفهان، در راستای توسعه هرچه بیشتر رشته هندبال، دیدارهایی را در این استان داشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در سفری یک‌روزه به استان اصفهان، علاوه بر حضور در مسابقات فینال و رده‌بندی قهرمانی باشگاه‌های کشور با مدیر کل ورزش‌وجوانان استان و مسئولان باشگاه‌های اصفهانی فعال در رشته هندبال دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این سفر، رئیس فدراسیون هندبال با حضور در محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور، ضمن تماشای دیدار رده‌بندی و فینال مسابقات در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها حضور یافت. رئیس فدراسیون هندبال همچنین دیداری را با مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان در راستای توسعه هر چه بیشتر رشته هندبال برگزار کرد.

از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان تا نشست با مسئولین و مدیران باشگاه‌های فعال+عکس

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در نشست با رئیس فدراسیون هندبال اظهار کرد: طی چند سال اخیر، اتفاقات خوبی برای هندبال کشورمان در عرصه بین‌المللی رخ داده که مرهون زحمات مسئولان فدراسیون و جامعه شایسته هندبال ایران است.

اصفهان از دیرباز به صورت ژنتیکی هندبال را در سطح کشور پیش برده و پرچمدار این رشته در بین دیگر استان‌ها بوده و در حال حاضر نیز با برنامه‌ریزی و پیگیری مطلوب هیئت استان، باشگاه‌ها، حمایت و همراهی فدراسیون و اداره کل ورزش‌وجوانان جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد.

وی در این دیدار خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان و همه عوامل ذی‌ربط استان اصفهان با همراهی یکدیگر در راستای اتفاقات شیرین، اثربخش‌تر و فاخرتر برای هندبال ایران و استان تلاش خواهند کرد. در آینده نزدیک خبرهای بهتری از هندبال کشور با مدیریت علیرضا پاکدل و تیم همراهش خواهیم شنید که استان اصفهان در این مهم به طور حتم سهم بسزایی را ایفا خواهد کرد.

رئیس فدراسیون هندبال نیز در این نشست با بیان اینکه هندبال یکی از رشته‌های اصلی استان اصفهان محسوب می‌شود، اظهار کرد: این ورزش ریشه در تاریخ این استان دارد و با توجه به افتخاراتی که کسب کرده، هندبال گل سرسبد ورزش استان اصفهان است.

وی افزود: در لیگ برتر ۱۲ تیمی مردان کشور، استان اصفهان چهار نماینده شایسته دارد که این نشان‌دهنده پتانسیل مطلوب اصفهان در رشته هندبال است، در آخرین دوره رقابت‌های هندبال جوانان پسر کشور که در حال برگزاری است، در مرحله نیمه‌نهایی دو تیم از استان اصفهان حضور داشتند که نشان از جدی گرفتن بحث رده‌های سنی پایه و استعدادیابی در این استان است.

از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان تا نشست با مسئولین و مدیران باشگاه‌های فعال+عکس

همچنین در بخش دیگری از این سفر علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان درباره آخرین شرایط تیم پرواز هوانیروز بحث و تبادل نظر کرده و بر حمایت هرچه بیشتر از این تیم تاکید کردند.

در این دیدار سرهنگ نظری، ضمن ارائه توضیحات درمورد فعالیت‌های پایگاه هوانیروز اصفهان و اقدامات انجام شده در حوزه ورزش از سوی این مجموعه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما حوزه ورزش است، امسال نیز با تمام دشواری‌ها توانستیم در لیگ برتر هندبال مردان ایران حضور یابیم و امیدوارم نتیجه خوبی را در پایان فصل کسب کنیم.

وی افزود: تمام بازیکنان تیم پرواز هوانیروز اصفهان را جوانان سرباز تشکیل می‌دهند، در تلاش هستیم این جوانان را برای مدت دو سال حفظ کنیم و بعد از آن تحویل دیگر باشگاه‌های لیگ برتری دهیم. براساس امکاناتی که در اختیار داریم با تمام توان از این جوانان در تیم هوانیروز حمایت می‌کنیم تا در آینده هندبال کشور اثرگذار باشند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در توسعه ورزش کشور از سوی باشگاه پرواز هوانیروز خاطرنشان کرد: در ابتدا باید از زحماتی که در باشگاه پرواز هوانیروز از سوی مجموعه‌ای پرتلاش صورت می‌گیرد، تقدیر و تشکر کنم. امیدوارم مسیری را که در پیش گرفته‌اید همچنان با قدرت طی کنید.

از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان تا نشست با مسئولین و مدیران باشگاه‌های فعال+عکس

وی افزود: ما در فدراسیون هندبال هر چه در توان داشته باشیم برای کمک به باشگاه پرواز هوانیروز که متشکل از جوانان پرانگیزه است، به کار می‌بندیم. امیدوارم سربازانی که در تیم هندبال پرواز هوانیروز حضور دارند در آینده نه چندان دور در عرصه‌های باشگاهی و ملی در هندبال بدرخشند.

در پایان این نشست لوح یادبودی از سوی رئیس فدراسیون هندبال به فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان اهدا شد.
همچنین یادبودی نیز از سوی فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان به رئیس فدراسیون هندبال اهدا گردید.

دیدار با مسئولان باشگاه‌های ذوب‌آهن، گیتی‌پسند، پرواز هوانیروز و سپاهان از دیگر بخش‌های سفر استان علیرضا پاکدل بود که در این نشست‌های درباره توسعه ورزش هندبال و فعالیت هرچه بیشتر این باشگاه‌های اصفهانی در زمینه هندبال بحث و تبادل نظر شد.

از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان تا نشست با مسئولین و مدیران باشگاه‌های فعال+عکس

همچنین رئیس فدراسیون هندبال در کلاسی که مونتسرات پوچه دیاز سرمربی تیم هندبال سپاهان برای تعدادی از مربیان استان گذشته بود نیز حضور یافت و با حاضران در این کلاس دیدار و گفت‌وکو کرد.

در این دیدارها سیدحسن افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان و ایرج رضایی مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون رئیس فدراسیون هندبال را همراهی می‌کردند.

کد خبر 627459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.