تقویت هویت تاریخی و ملی دانش‌آموزان اصفهانی با برپایی اردوهای "روایت پیشرفت"

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: اردوهای روایت پیشرفت در مدارس دوره دوم استعدادهای درخشان استان اصفهان در حال برگزاری است. هدف از برگزاری روایت هویت، تقویت بعد هویت تاریخی و ملی دانش‌آموزان و آشنایی آن‌ها با تاریخ معاصر ایران و اصفهان است.

احسان صنعتکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره برپایی اردوهای روایت پیشرفت در مدارس دوره دوم استعدادهای درخشان استان اصفهان، اظهار کرد: مرحله اول بازدیدها که همراه با روایت پیشرفت بوده، از مجموعه شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت است.

وی افزود: هر هفته حداقل دو بازدید از این مجموعه دانش‌بنیان در محل شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان انجام می‌شود و هدف اصلی از چنین بازدیدهایی، آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌های بومی صورت گرفته در کشور و در استان است در این بازدیدها، دانش‌آموزان با کاربرد رشته‌های مختلف نیز آشنا می‌شوند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان خاطرنشان کرد: در روایت هویت، دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان از مجموعه خانه مشروطه اصفهان بازدید می‌کنند و در انتها حلقه‌های گفت‌وگو و پرسش و پاسخ پیرامون جریان‌های هویتی ایران و تاریخ مشروطه با کارشناسان انجام می‌شود که هدف از برگزاری روایت هویت، تقویت بعد هویت تاریخی و ملی دانش‌آموزان و آشنایی آن‌ها با تاریخ معاصر ایران و اصفهان است.

کد خبر 627392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.