حمله اسکوچیچ به نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال! + عکس

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، در یک پست اینستاگرامی به انتقاد شدید از نایب‌رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی پرداخت و او را دشمن خود خطاب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته، مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی ایران، در یک برنامه تلویزیونی درباره اینکه بازیکنان تیم ملی قصد نداشتند در نیمه دوم بازی با الجزایر به‌میدان بروند، افشاگری کرد و مدعی شد که در تیم ملی دودستگی شدیدی به‌دنبال سرمربیگری اسکوچیچ ایجاد شده بود.

ازهمین‌رو سرمربی سابق تیم ملی ایران عصر امروز با انتشار یک پست اینستاگرامی واکنش تندی به صحبت‌های نبی نشان داد و البته در اقدامی عجیب، پس از چند دقیقه آن را پاک کرد.

اسکوچیچ در این پست، با لحنی که از او کمتر سراغ داشتیم، به انتقاد شدید از محمدنبی پرداخت. اظهارات سرمربی سابق تیم ملی را در ادامه می‌خوانید:

حمله اسکوچیچ به نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال!+عکس

آقای نبی عزیز

حقیقتا قصد نداشتم مشاجره‌ای را با شما شروع کنم؛ اما اظهارات اخیرتان درباره من در تیم ملی مرا ناچار به این کار کرد. هر بار که چیزی علیه من می‌گویید، افتخار می‌کنم که سمت مقابل شما قرار دارم.

دیگر امروز همه می‌دانند که شما و نفراتتان در دوران من با بازیکنان در تماس بوده‌اید و آن‌ها را تحریک می‌کرده‌اید، حتی با مربی جایگزین من هم از مدت‌ها پیش در ارتباط بوده‌اید. درواقع دلیل دودستگی در تیم ملی خود شما بودید. در جام‌جهانی نیز ناچار شدید مسن‌ترین تیم رقابت‌ها را روانه مسابقات کنید. چراکه باید لطف برخی بازیکنان که مسیر را برای رسیدنتان به جام‌جهانی هموار کرده بودند جبران می‌کردید.

تاکید می‌کنم که دیگر از اسم من برای توجیه سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌جهانی با شش گل مقابل انگلیس و باخت مقابل آمریکا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های ایران در جام‌جهانی که می‌توانست حکم تاریخ‌سازی داشته باشد، استفاده نکنید. درعوض، می‌توانید از پاداش‌ها و حواله‌های خودرویی که من برایتان به‌ارمغان آورده‌ام لذت ببرید و کماکان هم باید ممنون من باشید که منابع مالی کافی برای جبران اشتباهات گذشته‌تان که هزینه‌ای گزاف داشته‌اند، فراهم کرده‌ام.

لطفا مسئولیت انتخابتان برای آوردن کارلوس کی‌روش را بپذیرید و با داستان‌های ساختگی درباره من بهانه‌جویی نکنید.

آقای نبی، شما بیش از حد به خودتان مطمئنید و برای همین نمی‌توانید شیوه کار من را تحلیل کنید. می‌دانم نتایجی که من کسب کردم برایتان گران تمام شد، کاملا درکتان می‌کنم. چون شما بازنده‌هایی هستید که ید طولا و تجربه‌ای دیرین در ناکامی دارید.

اگر مربی‌تان با صداقتی بیشتر بازیکنانی شایسته را به‌جای بازیکنان وفادارش انتخاب می‌کرد و در انتخاب استراتژی‌اش به‌جای هوچی‌گری و فرافکنی کمی شهامت به‌خرج می‌داد، شاید ایران می‌توانست شانس صعود داشته باشد.

آقای نبی، من به خودم افتخار می‌کنم که تیم ملی را به جام‌جهانی قطر رساندم. درعین‌حال از این موضوع هم خوشحالم که با تیم شما در قطر نبودم. فارغ از تمامی عشق و علاقه‌ای که به مردم ایران و فوتبال‌دوستانش دارم، در زندگی چیزهایی مهم‌تر از حضور در جام‌جهانی با شما و نفراتتان برایم وجود دارد.

کد خبر 627319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.